2/10 – Ontzettend slecht
Robbert, Zoetermeer
30 apr 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een gevangenis is nog beter, niet boeken!
Mijn verzoek was om mijn kamer eerder klaar te hebben, toen ik echter (door Expedia beloofde) inchecktijd aankwam bleek ook toen mijn kamer nog niet klaar. Aangekomen in de kamer, die bestaat uit een bed en een magnetron met koelkast, heb ik mijn koffer achtergelaten en ben de stad in gegaan.
Die avond ontdekte ik dat het "appartement" geen tafel of stoel had, werken of eten moest dus op de WC of in bed. De WC bleek een remspoor te hebben van de persoon die er voor mij had gezeten. Naast het bed en onder het bed lag gigantisch veel stof. De vloer is kapot, alles (ja alles!!) in de badkamer is kapot. Het rolgordijn kon niet open. Vrijwel elke avond was er gezeur met het sleutelsysteem (key-cards), ik heb bijna 45 minuten moeten wachten (om 0.00u 's nachts) omdat ze door een probleem met het systeem mijn kamer niet meer open kregen. In de lobby staat geen stoel waar je even kan zitten, ik moest dus 45 minuten op een klapstoel wachten.
Tijdens de laatste dag ontdekte ik dat je de kamer ook weer met de sleutelkaart af moest sluiten, dat had iemand wel kunnen vertellen.
Toen ik de tweede dag melding maakte van al deze defecten "had het geen nut om van kamer te wisselen, want ze waren allemaal zo" en zou er op mijn klacht worden teruggekomen. Nooit meer iets gehoord.
Uitchecken zonder iemand bij de receptie. Ik moest mijn keycard daar maar achterlaten. Graag had ik een discussie gehad over (deel van het) geld terug, maar er was niemand. Een gevangenis is beter.