The Grand Dragon Ladakh

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 2 restaurants en een 24-uurs healthclub

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor The Grand Dragon Ladakh

Luxe suite | Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Restaurant
Restaurant
Buiten dineren
Exterieur
VIP Access

Beoordelingen

9,4 op 10 –

Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Wasservice
    Wasservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
De prijs is € 126
inclusief belastingen en toeslagen
27 okt - 28 okt

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Luxe suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • 84 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • 69 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Premier kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Old Road Sheynam Leh, Union Territory of Ladakh, Leh, Leh, 194101

In de buurt

  • Main Bazaar - 16 min. wandelen
  • Leh Royal Palace - 20 min. wandelen
  • Leh-tempel - 20 min. wandelen
  • Shanti Stupa - 6 min. rijden
  • Gurdwara Pathar Sahib - 13 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Leh (IXL-Kushok Bakula Rinpoche) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Chopsticks Noodle Bar - ‬15 min. wandelen
  • ‪Coffee Culture - ‬18 min. wandelen
  • ‪Gesmo German Bakery - ‬15 min. wandelen
  • ‪Neha Snacks - ‬16 min. wandelen
  • ‪Summer Harvest Restaurant - ‬15 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Grand Dragon Ladakh

Hotel met een luxe stijl in de bergen
Een terras, een koffiebar/café en een tuin verwelkomen je bij The Grand Dragon Ladakh. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Naast een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en huwelijksservices
  • Een kluis bij de receptie, een computerstation en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
De 75 kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn voorzien van voordelen zoals 24-uurs roomservice en aparte zitruimtes, naast faciliteiten zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, waterkokers en verwarming

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 1.050 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • In de bergen
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2007

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 08.00 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatieve PCR-test voor te leggen
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie bevindt zich op een hoogte van ruim 2987 meter. Wij raden je aan om voor aankomst te overleggen met een medisch deskundige als je een bestaande medische aandoening hebt, zoals hypertensie, migraine of een chronische ziekte.
Je wordt aanbevolen voor aankomst een arts te raadplegen voor medicijnen voor het helpen voorkomen en verminderen van de symptomen van hoogteziekte. Kinderen jonger dan 3 jaar wordt afgeraden Ladakh te bezoeken.
Alle gasten dienen bij het inchecken een door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen tot 3 worden niet toegelaten bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 3 zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 3068 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 1050 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1388 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor extra bed: INR 3068 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het wordt ten zeerste aangeraden om warme kleding in je handbagage mee te nemen, waarover je bij aankomst kunt beschikken.

Overige info

Kinderen t/m 3 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Dragon Hotel Leh
Grand Dragon Leh
Grand Dragon Ladakh Hotel Leh
Grand Dragon Ladakh Leh
The Grand Dragon Ladakh Hotel Leh
The Grand Dragon Ladakh Leh
Grand Dragon Ladakh Hotel
Grand Dragon Ladakh
The Grand Dragon Ladakh Leh
The Grand Dragon Ladakh Hotel
The Grand Dragon Ladakh Hotel Leh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Grand Dragon Ladakh?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij The Grand Dragon Ladakh?

Vandaag, 27 sep. 2024, kost een verblijf bij The Grand Dragon Ladakh van één nacht voor twee volwassenen op 27 okt. 2024 min. € 125,99, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent The Grand Dragon Ladakh voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Grand Dragon Ladakh inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Grand Dragon Ladakh uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt The Grand Dragon Ladakh een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1388 per voertuig.

Waar staat The Grand Dragon Ladakh?

Dit luxe hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 2 km afstand van Monastery Circuit, Main Bazaar en Jama Masjid - Leh. Ook Chowkhang Gompa en Leh Royal Palace liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over The Grand Dragon Ladakh

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 66 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kshitij

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is in great condition. The service at the hotel is top notch with the staff dedicated to taking care of you. The food at the restaurant is very tasty and made from fresh and good quality ingredients. The property is located 1km from the main Leh Market and it's an easy 15 minute uphill walk to the market. The property is also only 10 mins from the airport. The property also has great view of the hills.
8 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Amandeep

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
8 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Amandeep

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel. Wonderful destination.
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Srinivas

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best hotel experience I have ever had
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Pradeep

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean rooms, wonderful, dining experience, super friendly staff, and very, very helpful.
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Ajay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is exceptionally trained. Everything is superb!!
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Rahul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was great!
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

ASHOK

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Problems at check in . Premier Heritage is anything but Premierand misleading as though the hotel was trying to deceive you. Shd be categorized as Low, Medium, High so you know. Insistence paid off with an upgrade at the end. That improved my stay
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anshu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful resort with wonderful view. Very helpful staff. Highly recommended
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Nurudin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Daniyal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Vinod

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

INDERJIT

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sandhiya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property with customized service and attention to detail !
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Manohar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Excellent location, nice architecture of the building, well thought of interior design. Well equipped rooms and toilets with abundant accessories. We were not required to demand any thing . The staff is well trained and which they exhibit in their behaviour. Himaunshu was taking great care of us in the dining hall.The food preparation is delicious. A big dining hall with Mountain View. We thoroughly enjoyed this . Our suggestion is for seniors a mini meal dish can be thought of . This will be good for their health as well as their pocket. On the day of check out we had hired a taxi of the hotel . Laxsha one of the staff member saw to it that there is sufficient drinking water , cookies etc in the vehicle . This generated lot of confidence in our mind for our further destination to Nubra . Overall wonderful experience.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

SOJUNG

2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We had an amazing stay at the Grand Dragon. Check in and check out were seamless, we enjoyed the kahwa welcome tea. The room was nice and comfortable. The breakfast restaurant had lots of Indian and Western food options. The staff were friendly and professional. I need to give a special shout out to Gagan who waited on us for breakfast and dinner. I was sick with food poisoning and altitude sickness, he noticed I was skipping meals so he would deliver lemon, honey, ginger tea to my room as well as fruits for me to eat. That kind of service was so special and really helped my recovery. Overall we had a fantastic stay and I would highly recommend them to any traveller in Leh.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Safina, Cincinnati

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful views. Very calming to see the mountains while laid low by altitude sickness. Outdoor patio lovely. Luxurious decor, courteous staff. Lunch and dinner was average. Breakfast was the best meal!
3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Anna

Negatief: Personeel en service
Bad service
The service was unprofessional. We had an early flight back to Delhi and a packed breakfast was promised to be ready for us. No breakfast was ready in the morning and we almost missed a flight when some unprofessional receptionist tried to wake up kitchen staff to pack a banana and a pastry. In the end we left with nothing. For the rates the hotel charge per night it is very a poor establishment in terms of service.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Utkarsh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Shelby

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great. Food was just ok. Not quite what I would consider a 5 star hotel, but it was definitely the best option so it seemed in Leh and I would stay here again.
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel in a good location with great views of snow capped mountains. Very spacious lobby with multiple seating locations. The rooms are beautiful, I stayed at a luxury mountain suite , it’s done up excellent with a spacious living room and balcony. The food is tasty in the restaurant and has an outdoor seating , has a garden lounge with covered cabana’s at the ground level. Most important the staff were very courteous and welcoming, with good service quality. My special thanks to Mr Abdul, how organised our permits and travel arrangements for our 6 days visit to Ladakh and was always available for any service that was required. I would highly recommend this place , with all my experience of travelling to over 125 countries and having stayed at the best of the properties globally.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

BHARAT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Pleasant Stay
It was a good stay overall. My parents enjoyed living there for few days.
4 nachten verbleven in april 2021