Fotogalerie voor Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Design kamer, niet-roken laden

Design kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, keuken laden

Traditionele kamer, niet-roken, keuken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard suite, niet-roken, keuken laden

Standaard suite, niet-roken, keuken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken laden

Comfort Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite Room Up To 5 Guests (Non-Smoking) laden

Suite Room Up To 5 Guests (Non-Smoking)
Alle foto's voor Double Room (Non-Smoking) laden

Double Room (Non-Smoking)
Alle foto's voor Quadruple Room - Japanese Western Style (Non-Smoking) laden

Quadruple Room - Japanese Western Style (Non-Smoking)
Alle foto's voor Twin Room With Sofabed (non-smoking) laden

Twin Room With Sofabed (non-smoking)
Alle foto's voor Japanese Room Up To 5 Guests (Non-Smoking) laden

Japanese Room Up To 5 Guests (Non-Smoking)
Alle foto's voor Twin Room (Non-Smoking) laden

Twin Room (Non-Smoking)
Superior Twin Room-Non-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 182 beoordelingen
De prijs is € 347
20 okt - 21 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma ligt in Shimogyo, een wijk in Kyoto. Kyototoren en Markt van Nishiki zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag wilt shoppen, kan dat bij Kawaramachi-straat en Shijo-straat. Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto zijn ook een bezoek waard.

13 Otsucho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8181
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
- Kyototoren - 12 min. wandelen - 1.0 km
- Shijo-straat - 12 min. wandelen - 1.0 km
- Markt van Nishiki - 15 min. wandelen - 1.3 km
- Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- McDonald's - 3 min. wandelen
- CoCo壱番屋 烏丸五条店 - 4 min. wandelen
- 蕎麦の実よしむら (Sobanomi Yoshimura) - 3 min. wandelen
- 糖太朗 - 2 min. wandelen
- 三徳六味 五条高倉店 - 3 min. wandelen
Over deze accommodatie
Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma
Gelijkaardige accommodaties

Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 757 beoordelingen
De prijs is € 119
28 okt - 29 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tabist kiki Hotel Gojo Karasuma
Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma Hotel
Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma Kyoto
Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
陽子
22 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen



陽子
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tingting
7 jul 2025
Tingting
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Michael
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Woong Chul
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Woong Chul
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Ho
11 mei 2025
Wai Ho
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Carolin
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolin
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
christie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
christie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
kathleen
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kathleen
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHIAHUI
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
理想的住宿
CHIAHUI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Johanna
Reisde met familie
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johanna
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Zarmedi
Reisde met familie
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Very Good Hotel
Zarmedi
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Alyssa
Reisde met familie
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alyssa
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Lauren
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lauren
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mei-Ku
8 okt 2024
Mei-Ku
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
man chong
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
man chong
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hui
Reisde met familie
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hui
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
April
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
April
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kirsten
Reisde met partner
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirsten
2 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Dorothy, New York
Reisde met partner
5 mei 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Dorothy
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Tor-Bjorn
25 nov 2023
Tor-Bjorn
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Jeffrey
Reisde met een groep, Reisde met partner
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Chanwoo
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Chanwoo
1 nacht verbleven in september 2023