Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Millennials Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
22 aug - 23 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Economy kamer, alleen vrouwen laden

Economy kamer, alleen vrouwen
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, alleen vrouwen laden

Kamer, alleen vrouwen
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, alleen vrouwen laden

Kamer, alleen vrouwen
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Theater Pod-All Gender
Alle foto's voor Smart Pod - Female Only laden

Smart Pod - Female Only
Alle foto's voor Smart Pod - All Gender laden

Smart Pod - All Gender
Alle foto's voor Theater Capsule With A 80 Inch Projection Screen Female Only laden

Theater Capsule With A 80 Inch Projection Screen Female Only
Alle foto's voor Bed In Adjoining Smart Capsule Female Only laden

Bed In Adjoining Smart Capsule Female Only
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - All Gender laden

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.207 beoordelingen
De prijs is € 93
26 aug - 27 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

235 Yamazakicho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8032
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 798 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MILLENNIALS KYOTO Hotel
MILLENNIALS Hotel
MILLENNIALS KYOTO
THE MILLENNIALS KYOTO Kyoto
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Millennials Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Luuk
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luuk
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
nel, Amsterdam
21 okt 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Andere keren top nu veel onrust bij capsules
nel
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Nel, Amsterdam
12 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centraal en luxe
Nel
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Willemijn, AMSTERDAM
11 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hip en heerlijk bed
Willemijn
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Mark
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fangching
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fangching
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emilio
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emilio
5 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Stephen
26 jun 2025
Negatief: Voorzieningen
Stephen
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Julien, Montreal
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julien
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Emmanuel
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmanuel
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ileanor
15 jun 2025
Ileanor
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Heriberto
8 jun 2025
Heriberto
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
5 jun 2025
Dan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dillan, Auroraohi
5 jun 2025
Dillan
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Guillermo
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillermo
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
15 mei 2025
Laura
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Anita
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Rumiko
12 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Rumiko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jose
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jane
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hostel
Jane
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TAKASHI
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKASHI
4 nachten verbleven in april 2025