THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi
Hotel met een 24-uurs receptie, op 2 minuten stappen van Shijo-straat
Fotogalerie voor THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
15 dec - 16 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Hollywood,Up to 2 pax above 6 yrs old) laden

Twin kamer, niet-roken (Hollywood,Up to 2 pax above 6 yrs old)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Up to 3 pax for above 6 yrs) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Up to 3 pax for above 6 yrs)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (Japanese,Up to 3 pax above 6 yrs old) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (Japanese,Up to 3 pax above 6 yrs old)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Up to 3 pax for above 6 yrs) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Up to 3 pax for above 6 yrs)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken, op benedenverdieping (Hollywood,Up to 2 pax above 6 yrs old) laden

Economy Twin kamer, niet-roken, op benedenverdieping (Hollywood,Up to 2 pax above 6 yrs old)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Up to 3 pax for above 6 yrs) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Up to 3 pax for above 6 yrs)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.376 beoordelingen
De prijs is € 99
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

392 Mukadeyacho Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8214
Over deze accommodatie
THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi
Gelijkaardige accommodaties

Cross Hotel Kyoto
Cross Hotel Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.849 beoordelingen
De prijs is € 137
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Handdoekentoeslag: JPY 0 per persoon, per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2300 voor volwassenen en JPY 2300 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: JPY 1100.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: JPY 3500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE GENERAL KYOTO ShijyoShinmachi
THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi Hotel
THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi Kyoto
THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Catherine
28 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Reshma
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reshma
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Fredyluis, TOKYO
2 nov 2025
Fredyluis
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
John
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
momoko
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
momoko
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met familie en kleine kinderen
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Andrew
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
NEELAM
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NEELAM
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jiuyi
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jiuyi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kerstin
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerstin
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JOSE MANUEL
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel
JOSE MANUEL
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
susan
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
susan
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rei
22 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rei
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yi-Lin
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi-Lin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Luisa
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel! Highly recommend!
Luisa
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Must stay hotel in Kyoto!
Joseph
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ana
9 jun 2025
Ana
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Justin
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Marcelo
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcelo
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andres F
Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cute Boutique Hotel
Andres F
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in april 2025

















