Sunrise Suites
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van To-ji-tempel
Fotogalerie voor Sunrise Suites





Beoordelingen
9,2 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 132
18 dec - 19 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken, keuken laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken, keuken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Was-droogcombinatie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, keuken laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, keuken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Was-droogcombinatie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Alle foto's voor Familiekamer, Meerdere bedden, keuken, uitzicht op de stad laden

Familiekamer, Meerdere bedden, keuken, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Was-droogcombinatie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 587 beoordelingen
De prijs is โฌย 154
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

120-1, Nishikujohieijo-cho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 601-8437
Over deze accommodatie
Sunrise Suites
Gelijkaardige accommodaties

So Kyoto Fushimi Inari
So Kyoto Fushimi Inari
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Geluiddichte kamers
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 80 beoordelingen
De prijs is โฌย 66
16 dec - 17 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 1800 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Voor gasten die alleen een kamer hebben geboekt, is de schoonmaakdienst bij een verblijf van 3 nachten of meer inbegrepen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sunrise Suites Hotel Kyoto
Sunrise Suites Hotel
Sunrise Suites Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sunrise Suites
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2023
10/10 โ Uitstekend
Therese, Corona
10 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Therese
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Jose
16 nov 2025
Jose
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
HIUMING
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIUMING
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Allison
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allison
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Evelina, Des Moines
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelina
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Kosei
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kosei
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 โ Redelijk
Samuel
19 sep 2025
Samuel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Martin
Reisde met een groep
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
K
23 jun 2025
K
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Aaron
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Spot for a week in Kyoto
Aaron
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Tracey
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracey
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 โ Redelijk
Wenzheng
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenzheng
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
TOMONORI
17 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMONORI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Anna
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Steve
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
9 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
marta
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
marta
8 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
George
Reisde met familie
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
LJ
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would recommend.
LJ
6 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
Mee
Reisde met partner
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mee
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
Ayumi
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayumi
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 โ Goed
Patrick
Reisde met partner
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
6 nachten verbleven in mei 2024

















