Stay SAKURA Kyoto Kiyomizu Ougi
Hotel in Kyoto, op wandelafstand van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Stay SAKURA Kyoto Kiyomizu Ougi





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, 2 slaapkamers laden

Suite, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
2 slaapkamers
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
2 slaapkamers
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
2 slaapkamers
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Standard Twin room laden

Standard Twin room
Alle foto's voor Two Bedrooms Suite laden

Two Bedrooms Suite
Alle foto's voor One Bedroom Suite laden

One Bedroom Suite
Alle foto's voor Economy Twin room laden

Economy Twin room
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Place Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 653 beoordelingen
De prijs is € 105
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kamitoryocho 110, Kyoto, Kyoto, 605-0916
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 272 beoordelingen
De prijs is € 40
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Stay SAKURA Kyoto Ougi
Stay SAKURA Kyoto Kiyomizu Ougi Hotel
Stay SAKURA Kyoto Kiyomizu Ougi Kyoto
Stay SAKURA Kyoto Kiyomizu Ougi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Stay SAKURA Kyoto Kiyomizu Ougi
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Angela, Parkland County
Reisde met partner
4 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alisha
1 jan 2025
Alisha
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met een groep
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
NAMHYUNG
12 okt 2024
NAMHYUNG
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Paula
Reisde met familie
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paula
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Billy
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Simone
Reisde met familie
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good location & good for families
Simone
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Erin
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
7 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Emilie Dominique
Reisde met familie
6 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not super family-oriented
Emilie Dominique
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Francis
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Don, Maple Ridge
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Don, Maple Ridge
Reisde met partner
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don
4 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Jeff, Cerritos
1 jun 2024
Jeff
2 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Damian
16 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Damian
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Patrick
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
tomomi
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomomi
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Poul
Reisde met familie
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt og rummeligt
Poul
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met partner
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ravi
Reisde met familie
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ravi
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Javier
Reisde met familie
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Javier
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
erika
17 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
erika
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Lian
Reisde met partner
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lian
10/10 – Uitstekend
Faizal
Reisde met familie
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Faizal
3 nachten verbleven in augustus 2023