So Kyoto Fushimi Inari
Hotel in Kyoto, op 7 minuten stappen van Fushimi Inari Shrine
Fotogalerie voor So Kyoto Fushimi Inari





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 90
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een donzen dekbed
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 751 beoordelingen
De prijs is € 99
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

24-5, Fukakusa Haraigawacho, Fushimi-ku, Kyoto, Kyoto, 612-0013
Over deze accommodatie
So Kyoto Fushimi Inari
Gelijkaardige accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.679 beoordelingen
De prijs is € 112
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 13 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
So Kyoto Fushimi Inari Hotel
So Fushimi Inari Hotel
So Fushimi Inari
So Kyoto Fushimi Inari Hotel
So Kyoto Fushimi Inari Kyoto
So Kyoto Fushimi Inari Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over So Kyoto Fushimi Inari
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
6 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Travis
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Travis
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sabra
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabra
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Wai
14 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Wai
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Keith
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo Jesus
Zakenreiziger, Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo Jesus
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
あけみ
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あけみ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shiu Ho
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shiu Ho
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met partner
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
????
Zakenreiziger
29 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nozomi
Reisde met een groep
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nozomi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
CHI MING
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHI MING
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
26 jun 2025
??
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hong-Chih
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hong-Chih
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
まゆ
Reisde met een groep
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まゆ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Philipp
Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philipp
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
KATSUYA
20 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KATSUYA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
teruo
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
teruo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
???
5 mei 2025
???
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ANRI
24 apr 2025
ANRI
1 nacht verbleven in april 2025

















