Smile Hotel Kyoto-shijo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijō-kasteel

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Smile Hotel Kyoto-shijo

Driepersoonskamer, niet-roken | Luxe beddengoed, donsdekens, een bureau, verduisterende gordijnen
Accommodatievoorziening
Voorkant van accommodatie
Receptie
Lobby

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 89
9 nov - 10 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(56 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 40 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Vierpersoonskamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • Max. aantal: 6
  • 4 eenpersoonsbedden

Semi Double Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 2

Single Room - Non Smoking

  • Max. aantal: 1

Standard Twin - Non Smoking

  • Max. aantal: 3

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only)

8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Royal Twin - Non Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Double - Non Smoking

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494

In de buurt

  • Nijō-kasteel - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Gion Corner - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Kyoto Imperial Palace - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Karasuma - 5 min. wandelen
  • Station Nijojo-mae - 14 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 91 min. rijden

Restaurants

  • ‪京都肉食堂 - ‬2 min. wandelen
  • ‪ハンバーグラボ - ‬1 min. wandelen
  • ‪クロワ ルース - ‬2 min. wandelen
  • ‪タンメンと餃子 KIBARU - ‬2 min. wandelen
  • ‪赤まる - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Smile Hotel Kyoto-shijo

Hotel vlak bij Nijō-kasteel
Smile Hotel Kyoto-shijo bevindt zich dicht bij Kyototoren en Gion Corner en biedt een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een automaat en een receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie, bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Een lift en gratis kranten
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 140 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en badjassen. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en diepe ligbaden
  • Hd-televisies van 26 inch met digitale zenders
  • Milieuvriendelijke schoonmaakproducten, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.500 voor volwassenen en JPY 1.500 voor kinderen

Restaurants ter plaatse

  • 2F朝食会場

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 10 gebouwen
  • 8 etages
  • Gebouwd in 1990
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv van 26 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 1500 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 19 oktober tot 08 april.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smile Hotel Kyoto-shijo?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Smile Hotel Kyoto-shijo?

Vandaag, 28 okt. 2025, kost een verblijf bij Smile Hotel Kyoto-shijo van één nacht voor twee volwassenen op 9 nov. 2025 min. € 88,60, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Smile Hotel Kyoto-shijo voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Smile Hotel Kyoto-shijo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Smile Hotel Kyoto-shijo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Smile Hotel Kyoto-shijo?

Dit hotel ligt in Shimogyo, op 3 km afstand van Nijō-kasteel, Gion Corner en Kyototoren. Ook Kyoto Imperial Palace en To-ji-tempel liggen op 3 km afstand. Station Karasuma ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Station Nijojo-mae is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Smile Hotel Kyoto-shijo

8,4

Zeer goed

8,2

Netheid

9,0

Locatie

8,6

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 414 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 398 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 150 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 1006 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1006 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Joleen-Taylor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property had everything we needed. No complaints.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

MORIKIYO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
駐車場が隣のコインパーキングでしたが、安ければ問題ない
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Top spot and not a bad little hotel
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

eiichi

Zakenreiziger
寝ていると、隣室の声が聞こえました
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

masaki

Positief: Netheid, personeel en service
 いつも四条通のホテルを利用している。隣りのホテル を去年は利用している。朝食はとってない。  ランドリーがビックリ!今回は料金が安かった。どうしてか?来年も同じ料金なら利用を考えたい。お世話になりました。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

REHANA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very clean, super close to the attractions, really nice staff.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

シンジ

Positief: Voorzieningen
ファミマが近くにあり目にはライフが有るのが非常に良いです。
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

わき

Positief: Netheid
近くにスーパー、ドラッグストア、コンビニが揃っていてとても便利だった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Hugo

3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

TAKAHIDE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーの位置が高い位置にしかなく、使い勝手が悪いです。 腰高にもあると改善されますね。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
部屋はファミリールームでしたが、非常に広く快適でした。また、スタッフの方の対応も気持ちよかったです。ただ、外からの大通りの車の音は夜中まで聞こえ、あまり防音は弱いようでした。 総合的には非常に快適に過ごせました。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Hojune

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Situated very conveniently, near public transit, a convenience store, and many restaurants
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredible location near where all the action is, nightlife, shopping. Restaurants. Hotel is in great condition. Highly recommend. Best value for money, highly recommend.
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Bridget

4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
場所も良く、安価で助かりました。 また、利用したいです。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

maki

2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

るみこ

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
立地は、とても良い。部屋の広さは、広い方だと思いますが、シャワーの水量が、兎に角悪い。朝ご飯は思っていたより貧相!お腹一杯は、食べられます。コスパがとても良いので仕方ないかな?と思います。全体的には、満足でした。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yuta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
値段以上の宿泊施設でした
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Tricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nearby grocery store
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Misae

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
湯船につかれるところ。 交通が便利で東西南北、バスでホテル前との直結で行けるところ
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

ナルミ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jasmine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Needs new appliances
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

yumi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地が良く、買い物も観光するにも便利です。 フロントの方々の対応がとても丁寧で、素晴らしかったです。 長期の滞在でしたが、居心地の良い部屋でしたので、問題ありませんでした。
14 nachten verbleven in augustus 2025