Smile Hotel Kyoto-shijo
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nijō-kasteel
Fotogalerie voor Smile Hotel Kyoto-shijo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 89
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(56 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Semi Double Room - Non Smoking laden

Semi Double Room - Non Smoking
Alle foto's voor Single Room - Non Smoking laden

Single Room - Non Smoking
Alle foto's voor Standard Twin - Non Smoking laden

Standard Twin - Non Smoking
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (120cm bed, 2 guests only)
8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Royal Twin - Non Smoking laden

Royal Twin - Non Smoking
Alle foto's voor Standard Double - Non Smoking laden

Standard Double - Non Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 102
4 nov - 5 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494
Over deze accommodatie
Smile Hotel Kyoto-shijo
Gelijkaardige accommodaties

Hearton Hotel Kyoto
Hearton Hotel Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 81
30 okt - 31 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 1500 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 19 oktober tot 08 april.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Smile Hotel Kyoto-shijo
8,4
Zeer goed
8,2
Netheid
9,0
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Joleen-Taylor
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joleen-Taylor
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MORIKIYO
28 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MORIKIYO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
George
25 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
George
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
eiichi
Zakenreiziger
23 okt 2025
eiichi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
masaki
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
masaki
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
REHANA
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
REHANA
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
シンジ
9 okt 2025
Positief: Voorzieningen
シンジ
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
わき
7 okt 2025
Positief: Netheid
わき
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hugo
4 okt 2025
Hugo
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAHIDE
Zakenreiziger
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAHIDE
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hojune
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hojune
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vincent
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Bridget
25 sep 2025
Bridget
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
maki
22 sep 2025
maki
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
るみこ
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
るみこ
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuta
Reisde met een groep
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuta
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tricia
Reisde met partner
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tricia
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Misae
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Misae
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ナルミ
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナルミ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jasmine
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jasmine
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
yumi
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yumi
14 nachten verbleven in augustus 2025

















