Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op 8 minuten stappen van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 57
6 jan - 7 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Standaard kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(51 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed en 1 Twijfelaar

Twin kamer (Corner)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Executive Twin Room

  • Max. aantal: 2

Corner Twin Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
48-1 Higashikujyo Kamitonodacho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8002

In de buurt

  • Kyoto Station Building - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Kyototoren - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kawaramachi-straat - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Kyoto TERRSA - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • To-ji-tempel - 11 min. wandelen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 1 min. wandelen
  • Station Kujo - 7 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬3 min. wandelen
  • ‪イノダコーヒ - ‬2 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. wandelen
  • ‪星乃珈琲店 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi

Hotel vlak bij Kyototoren
Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi bevindt zich dicht bij Markt van Nishiki en Kiyomizu Temple en biedt een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een kluis bij de receptie en een lift
  • Rookvrije accommodatie, een automaat en bagageopslagruimte
  • Gratis kranten
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 136 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals vloerwarming en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Pantoffels en geluiddichte muren
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Vloerwarming, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPY 1.650 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handdouche
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bidet
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Verwarming
  • Vloerverwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 06.00 uur tot middernacht.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1650 per persoon
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sanco Kyoto Hachijoguchi Kyoto
Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi Hotel
Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi Kyoto
Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi?

Vandaag, 6 dec. 2025, kost een verblijf bij Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi van één nacht voor twee volwassenen op 6 jan. 2026 min. € 57,47, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi?

Dit hotel ligt in Minami-ku, op 0,6 km van Kyototoren en op 5 km afstand van Markt van Nishiki en Fushimi Inari Shrine. Ook Kiyomizu Temple en Maruyamapark liggen op 5 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Kujo is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Sanco Inn Kyoto Hachijoguchi

9,2

Fantastisch

9,6

Netheid

10

Locatie

9,2

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 424 van 631 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 169 van 631 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 631 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 631 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 631 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Azusa

2 nachten verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sharon

So very disappointing. Hotel looks very nice, while staff are disinterested and even rude. I took an overnight flight, so asked to check in early. I was told only if I paid additional cost per hour plus additional tax. Such an unusual policy, while I was exhausted so agreed. Could I use the public bath and have coffee? I was told curtly, "No, because it is not the allowed time of check in." I replied that I already paid extra for a few hours early check in and again, was told "You only get the room, no amenities." Really? This is not the Japanese way of hospitality that I have ever experienced in coming to Kyoto for 3 decades. Inconsistent messaging is also prevalent: breakfast is clearly stated until 10:30am in the elevator, while my breakfast pass stated only until 9:30am. All of this is very odd and not up to a hotel standard that promises health and well being--the surly staff make it seem like a transit hotel vs luxury. I am really sorry I booked this place, as its location near the Kyoto station is ideal
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Andrew, Scarborough

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to station
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like the matcha expresso and staff is friendly.
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Jessica

2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, Friendly staff and very close to Kyoto Station
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Theresa

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pluses: fantastic location just across the street from the station with a view of the Shinkansen from our window. Very clean with detailed explanation of eco cleaning schedule, towel exchange, and trash pick-up. Amazing shower with separate water closet with latest in Japanese toilet technology. Also appreciated the headboard recharging station. Less than plus: lack of storage. One needs to be creative to find space for luggage, clothing, and just all the stuff one accumulates while traveling (use the ledge behind the headboard)
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Carolyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We found this property extremely convenient for access to Kyoto station. The staff were friendly and nice and amenities in the hotel such as the spa, beautiful breakfast, free Popsicles and free coffee and matcha were appreciated.
6 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Rebecca

3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

ANDREA

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kind staff, location is great and the room had enough space for me so i would definitely come back!
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Kianne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt direkt gegenüber vom Bahnhof und ist sehr gut geeignet um mit Bus und Bahn Kyoto zu erkunden. Das Hotel war sehr sauber und sicher. Im Zimmer ist es ohne Klima und Luftreiniger sehr schnell warm geworden. Eine Möglichkeit zum Lüften gab es nicht wirklich, da die Abluft direkt vor unserem Fenster verlaufen ist. Daher hatten wir auch fast kein Tageslicht im Zimmer.
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super convenient location across the street from Kyoto station! Clean and very nice hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Vannessa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

??

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Rangasamy Saravana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Value for tge money paid. Rooms are snall tgats typical but the space below bed is also not possible to keep luggages. No coffee possibility in room but lounge has free coffee vending machine from 6 AM onwards but not whole day. Acess to the railway atation is the major plus point.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Sandra, Ann Arbor

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No tattoos allowed in public baths unfortunately.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

JOSE RAUL

5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Reina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔!ご飯が美味しい
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Patipan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice convenient location with luggage storage. Decent size room, clean, and reasonable breakfast option.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Vy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Shingo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場もあり、綺麗な施設でした。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Alma

3 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jumpei

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

ふじおかなおみ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
温泉、アイスのサービス とても嬉しかったです! 素敵な旅になりました!
1 nacht verbleven in september 2025