Rinn Gion Shirakawa
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Pontocho-laan
Fotogalerie voor Rinn Gion Shirakawa





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 184
18 dec - 19 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, Meerdere bedden laden

Eenvoudige Twin kamer, Meerdere bedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Grand Twin kamer laden

Grand Twin kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Royal kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Suite) laden

Royal kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Royal Suite laden

Royal Suite
Alle foto's voor Large Twin Room laden

Large Twin Room
Alle foto's voor Twin Room with Sofabed laden

Twin Room with Sofabed
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 584 beoordelingen
De prijs is € 147
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Benzaitencho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0086
Over deze accommodatie
Rinn Gion Shirakawa
Gelijkaardige accommodaties

Kyoto Granbell Hotel
Kyoto Granbell Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 94
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Gion Shirakawa Hotel
Rinn Gion Shirakawa Kyoto
Rinn Gion Shirakawa Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rinn Gion Shirakawa
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Selina
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selina
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ann
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ann
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Janet
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Phillip
Reisde met een groep
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phillip
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matthew
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
EDUARDO
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EDUARDO
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Vilma
26 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vilma
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Abdul, Fremont
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdul
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
deren
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceeded expectations
deren
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
30 apr 2025
Eric
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Roxanne
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roxanne
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mitchell
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitchell
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
catalina
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
catalina
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Juhyun
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juhyun
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sandra
Reisde met familie
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Xiaofei
9 sep 2024
Xiaofei
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Theres
Reisde met familie
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysigt
Theres
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Christopher
Reisde met familie
9 jul 2024
Christopher
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ali
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Robbie
Reisde met partner
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robbie
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Adam
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
3 nachten verbleven in maart 2024

















