Piece Hostel Sanjo
Hostel met een bar/lounge, op wandelafstand van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Piece Hostel Sanjo





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 86
28 okt - 29 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer (Ensuite Bathroom, 2 bunk + 1 sofa bed) laden

Familiekamer (Ensuite Bathroom, 2 bunk + 1 sofa bed)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Een zetelbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Ensuite Bathroom -up to 2 guests only) laden

Tweepersoonskamer (Ensuite Bathroom -up to 2 guests only)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Shared Bathroom, up to 2 guests only) laden

Tweepersoonskamer (Shared Bathroom, up to 2 guests only)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een zetelbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer (Bunk bed, shared bath, 3 guests only) laden

Twin kamer (Bunk bed, shared bath, 3 guests only)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, 4 slaapkamers (4 Adults) laden

Vierpersoonskamer, 4 slaapkamers (4 Adults)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen vrouwen (4 Adults) laden

Slaapzaal, alleen vrouwen (4 Adults)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een (laptop)kluis
Alle foto's voor Twin kamer (Bunk Bed, up to 2 guests) laden

Twin kamer (Bunk Bed, up to 2 guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer (Ensuite Bathroom, up to 3 guests) laden

Driepersoonskamer (Ensuite Bathroom, up to 3 guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen vrouwen laden

Slaapzaal, alleen vrouwen
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengd (Bunk bed, 10 adults) laden

Slaapzaal, gemengd (Bunk bed, 10 adults)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Ensuite Bathroom, Single Use) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Ensuite Bathroom, Single Use)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.021 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nakagyou-ku Tominokoji Sanjo-kudaru, Asakura-cho 531, Kyoto, Kyoto, 601-8004
Over deze accommodatie
Piece Hostel Sanjo
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 141
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Piece Hostel Sanjo Kyoto
Piece Hostel Sanjo
Piece Sanjo Kyoto
Piece Sanjo
Piece Hostel Sanjo Kyoto
Piece Hostel Sanjo Hostel/Backpacker accommodation
Piece Hostel Sanjo Hostel/Backpacker accommodation Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Piece Hostel Sanjo
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner, Reisde met familie
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Karin, Amstelveen
11 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fantastisch
Karin
10/10 – Uitstekend
Anny
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anny
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angelo, Toronto
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Angelo
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zoe
Reisde met familie en kleine kinderen
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoe
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brainard, Scarborough
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brainard
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
1 sep 2025
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
RUMIKO
17 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUMIKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Roger Agustin
Reisde met een groep
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger Agustin
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Stephane
10 jul 2025
Stephane
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HSIANG-JUI
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSIANG-JUI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
31 mei 2025
Susan
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Margarita
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margarita
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sylvie
Reisde met een groep
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvie
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Serge
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Serge
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marina
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marina
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Andrew
26 apr 2025
Andrew
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Zaid, Hilliard
7 apr 2025
Positief: Personeel en service
Zaid
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marcos
Reisde met familie
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcos
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Chad
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chad
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Emmanuelle
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel fonctionnel sans charme mais bien situé
Emmanuelle
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bin
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
IBETH
Reisde met partner
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IBETH
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kieran
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kieran
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
jesstin
Reisde met familie en kleine kinderen
21 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jesstin
2 nachten verbleven in februari 2025

















