Oakwood Hotel Oike Kyoto
Hotel met een koffiebar/café, op 5 minuten stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Oakwood Hotel Oike Kyoto





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
12 dec - 13 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Verwarming
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior studio laden

Superior studio
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Verwarming
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, uitzicht op de stad laden

Standaard kamer, uitzicht op de stad
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Premier kamer, 1 queensize bed laden

Premier kamer, 1 queensize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op de stad laden

Deluxe kamer, uitzicht op de stad
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 584 beoordelingen
De prijs is € 210
21 dec - 22 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

165-1 Moriyama-cho, Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-0953
Over deze accommodatie
Oakwood Hotel Oike Kyoto
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 876 beoordelingen
De prijs is € 55
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 1650 voor kinderen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van zonne-energie
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De ramen op de kamer kunnen niet worden geopend. De kamers zijn uitgerust met bevochtigende luchtreinigers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Oakwood Hotel Oike Kyoto Hotel
Oakwood Hotel Oike Kyoto Kyoto
Oakwood Hotel Oike Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Oakwood Hotel Oike Kyoto
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
sharon
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sharon
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Xanthé
Reisde met een groep
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xanthé
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Largest bed I have ever slept in
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Selina
Reisde met partner
2 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Selina
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
27 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nhoemi
25 nov 2025
Nhoemi
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Caitlin
Reisde met familie en kleine kinderen
19 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Caitlin
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Kei
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Kei
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
14 nov 2025
Benjamin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Diego
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Harald, Heroldsberg
Reisde met familie
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Harald
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Travis
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Travis
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Adriana
1 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MARIA DEL PILAR
1 nov 2025
MARIA DEL PILAR
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Gerardo
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerardo
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ale
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ale
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Isabel
30 okt 2025
Isabel
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Greidy
21 okt 2025
Positief: Netheid
Greidy
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
hyojin
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service

hyojin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Huy Minh
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huy Minh
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Julie A
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Julie A
18 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Roberto Mercado
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto Mercado
2 nachten verbleven in oktober 2025

















