Noku Kyoto
Luxe hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Noku Kyoto





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
7 aug - 8 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio, koelkast & magnetron, uitzicht op de stad laden

Studio, koelkast & magnetron, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (Twin) laden

Premium kamer, niet-roken (Twin)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (King) laden

Premium kamer, niet-roken (King)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Twin) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (King) laden

Kamer, niet-roken (King)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Twin) laden

Kamer, niet-roken (Twin)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 164 beoordelingen
De prijs is € 246
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

205-1, Okura-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0861
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kyoto Brighton Hotel
Kyoto Brighton Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.388 beoordelingen
De prijs is € 117
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 2640 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Noku Kyoto Hotel
Noku Kyoto
Noku Kyoto Hotel
Noku Kyoto Kyoto
Noku Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Noku Kyoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Michel
24 nov 2018
Michel
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel! We would stay here again.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Deirdre, Estoi, Portugal
29 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel op een fijne locatie
Deirdre
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Jitesh
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jitesh
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Larissa
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larissa
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
8 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gordon
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gordon
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Masaaki
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Masaaki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tomonori
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomonori
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yuka
Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid
Yuka
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kasashima
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kasashima
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Bangone
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jun 2025
Bangone
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Brea
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brea
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RG Raven
Reisde met een groep
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RG Raven
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dallas
Reisde met partner
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dallas
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Holly
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jeong-Kyu
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeong-Kyu
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tyrae
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyrae
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kristen
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristen
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Derek
Reisde met partner
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derek
2 nachten verbleven in mei 2025