Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 98
24 aug - 25 aug
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed ( A ) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed ( A )
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een donzen dekbed
Een zetelbed - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed ( B ) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed ( B )
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een donzen dekbed
Een zetelbed - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Kamer, bijgebouw (Japanese Western Style) laden

Kamer, bijgebouw (Japanese Western Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een koer
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Kiyomizu Gojo
Gion
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 195 beoordelingen
De prijs is € 87
3 sep - 4 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17-4 Sagatenryuji Wakamiya, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-8371
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 4500 voor volwassenen en JPY 4500 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: JPY 5500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 3e en 5e dag schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NAGI KYOTO ARASHIYAMA Hotel
NAGI KYOTO ARASHIYAMA
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Hotel
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Kyoto
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rumi
6 jun 2025
Rumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
samuel
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
samuel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yvan
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Veronica
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veronica
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Neal
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good stuff
Neal
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Terry
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terry
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Boris
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boris
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Karan
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kristina
Zakenreiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kristina
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Regina
Reisde met partner
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Regina
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Frazor, Marlborough
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frazor
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Seoung
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seoung
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Pat
Reisde met partner
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pat
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
sho
2 mrt 2025
sho
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jennell
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennell
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met een groep
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danielle
1 nacht verbleven in december 2024