Mitsui Garden Hotel Kyoto Station

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 90
17 dec - 18 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Run Of House

  • Max. aantal: 2

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (1 bed Double)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (3 beds)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (2 beds)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, niet-roken (Accessible, 1 bed Double)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (1 bed WideKing)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Accessible , 1 Bed Double

  • Max. aantal: 2

Standard , 1 Bed Double

  • Max. aantal: 2

Standard , 2 Beds

  • Max. aantal: 2

Standard , 3 Beds

  • Max. aantal: 3

Standard, 1 Bed WideKing

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
848, Higashi-Shiokojicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216

In de buurt

  • Kyoto Station Building - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Kyototoren - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kawaramachi-straat - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Tempel Higashi Honganji - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Sanjusangen-do-tempel - 11 min. wandelen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 1 min. wandelen
  • Station Gojo - 12 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 55 min. rijden

Restaurants

  • ‪551蓬莱 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. wandelen
  • ‪Starbucks TEAVANA - ‬1 min. wandelen
  • ‪味味香 - ‬2 min. wandelen
  • ‪イノダコーヒ - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Mitsui Garden Hotel Kyoto Station

Hotel met een chique stijl niet ver van Kyototoren
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station biedt onder andere een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en rookvrije accommodatie
  • Een automaat, gratis kranten en bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en een lift
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 136 kamers zijn inclusief voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 42 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 2.860 voor volwassenen en JPY 1.430 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 42 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Houd er rekening mee dat enkele kamers in dit hotel ramen hebben die niet kunnen worden geopend.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Per geregistreerde volwassene kan één kind van 5 jaar of jonger gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2860 voor volwassenen en JPY 1430 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mitsui Garden Kyoto Station
Mitsui Garden
Mitsui Kyoto Station Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Station?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Station?

Vandaag, 1 dec. 2025, kost een verblijf bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Station van één nacht voor twee volwassenen op 17 dec. 2025 min. € 90,15, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Station inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Station uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Mitsui Garden Hotel Kyoto Station?

Dit hotel ligt in Shimogyo, vlak bij Kyoto Station Building en Kyototoren. Ook Kawaramachi-straat en Shijo-straat liggen op 2 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Gojo is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Kyoto Station

9,4

Uitzonderlijk

9,6

Netheid

9,2

Voorzieningen

9,4

Personeel en service

9,4

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 727 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 222 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 1013 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 1013 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rajeshkumar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Goede faciliteiten. Dichtbij het station. En een geweldige uitvalsbasis. Erg genoten.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ellison

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location next to the station, still nice and quiet. Nice room, good amenities. Comfortable stay.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel and the rooms are in excellent condition. Everything is spotless. The hotel staff were highly professional, friendly, and very helpful. We especially appreciated it that they spoke in Japanese, rather than simply switching to English. The location, a very short walk from Kyoto station is perfect.
6 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel. Room was bigger than expected. Breakfast was wonderful. Many choices. Close to Kyoto station, shopping, bus stops. Third stay at a Mitsui property.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jon

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, helpful staff, lots of amenities. Would skip out on the breakfast buffet next time it wasnt anything to write home about
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ashwath

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and good location. Everything was good.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Useful location close to the station, great breakfast
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Nathan

3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Laurence

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
For me this is the best value hotel in Kyoto, with reasonable price, comfortable rooms with space. I don't include breakfast with my room because there are so many less pricy and more interesting options in the nearby strong complex. The lounge (open after noon) is a mini museum of Japanese art!
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Deming

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I thought I had free breakfast when I made the booking. But when checking in, I was told I didn’t have free breakfast. I looked back to the Expedia confirmation and it didn’t show that. So I ended up paying for the breakfast
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Lennard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Sehr zuvorkommende Mitarbeiter.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the room and the proximity to Kyoto train station. Kyoto train station has so many food options. Lawson’s across the street.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jimena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
well located besides the Kyoto station from there you can go anywhere in the city
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Julio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel!
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yen Linh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is right next to Kyoto station where the Porta shopping and dinning locates. The hotel is so clean and staff are polite and friendly. I will stay at Mitsui Garden hotel Kyoto station again if I habe chance to visit Kyoto again. I wish the laundry facility is bigger and providing more than two washing machines
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Wakana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the station, convenient location. Lots of dining options nearby. Friendly staff, clean room and common areas, small gift upon arrival. Nice guest area with tea, coffee, juice and water plus a few games and activities like origami
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

PUI CHU JOAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff kind and polite
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Xia Celia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is clean and the staffs are friendly. The location is close to the train station.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Megan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Florinah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Maho

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
・アメニティが充実している ・施設が綺麗 ・朝食も種類が豊富 ・事前QRチェックインが便利 ・チェックアウトが機械を使ってすぐ終わる ・一般的なホテルと比べて良いドライヤーが置いてある
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MIDORI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都駅から歩いてすぐです。 立地もいいし、きれいで、コストパフォーマンスも良かったです。 また機会があれば利用させていただきたいです。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Frances

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in. Good breakfast.
1 nacht verbleven in september 2025