Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kyototoren
Fotogalerie voor Mitsui Garden Hotel Kyoto Station





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 90
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Run Of House laden

Run Of House
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (1 bed Double) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (1 bed Double)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken (3 beds) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (3 beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (2 beds) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (2 beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Accessible, 1 bed Double) laden

Kamer, niet-roken (Accessible, 1 bed Double)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (1 bed WideKing) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (1 bed WideKing)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Accessible , 1 Bed Double laden

Accessible , 1 Bed Double
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Double laden

Standard , 1 Bed Double
Alle foto's voor Standard , 2 Beds laden

Standard , 2 Beds
Alle foto's voor Standard , 3 Beds laden

Standard , 3 Beds
Alle foto's voor Standard, 1 Bed WideKing laden

Standard, 1 Bed WideKing
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.393 beoordelingen
De prijs is € 98
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

848, Higashi-Shiokojicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Gelijkaardige accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.749 beoordelingen
De prijs is € 110
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2860 voor volwassenen en JPY 1430 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mitsui Garden Kyoto Station
Mitsui Garden
Mitsui Kyoto Station Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Ellison
Reisde met partner
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellison
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jon
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jon
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ashwath
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashwath
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Nathan
1 nov 2025
Nathan
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Willem
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willem
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Laurence
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurence
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Deming
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deming
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lennard
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Lennard
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jimena
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jimena
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Julio
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julio
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yen Linh
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yen Linh
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Wakana
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wakana
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
PUI CHU JOAN
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PUI CHU JOAN
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Xia Celia
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xia Celia
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Megan
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megan
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Florinah
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florinah
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maho
Reisde met een groep
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maho
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MIDORI
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIDORI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Frances
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frances
1 nacht verbleven in september 2025

















