Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, in de buurt van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
849-1, Matsuuracho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8362

In de buurt

  • Shijo-straat - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Sanjo-straat - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Nijō-kasteel - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Markt van Nishiki - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 2.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Omiya - 4 min. wandelen
  • Station Nijojo-mae - 11 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪コメダ珈琲店 四条大宮店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Azukiya - ‬2 min. wandelen
  • ‪モリタ屋 京都本店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪魚酒うどん マルキ - ‬3 min. wandelen
  • ‪バンガロー - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East

Hotel vlak bij Markt van Nishiki
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East bevindt zich dicht bij Nijō-kasteel en Kawaramachi-straat en biedt een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Snelle uitcheckservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East bieden veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

GRAND JAPANING HOTEL Omiya Kyoto
GRAND JAPANING Omiya Kyoto
GRAND JAPANING Omiya
GRAND JAPANING HOTEL Omiya
M's INN OMIYA MATSUURA
Meldia Stay Omiya MATSUURA
Smart Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Hotel
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, op 15 minuten wandelen van Markt van Nishiki en Nijō-kasteel. Ook Kawaramachi-straat en Yasaka-altaar liggen op 3 km afstand. Station Omiya ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Nijojo-mae is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East

8,2

Zeer goed

8,4

Netheid

8,0

Locatie

7,2

Personeel en service

8,6

Milieuvriendelijkheid

8,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 124 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un lugar muy agradable , limpio y el personal es muy servicial.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

えり

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Karter

2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Sugao

1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

??

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が下水の匂いがしました。
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Susumu

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
値段が妥当 スタッフがさっぱりしている ゴタゴタしていない周辺環境 などの点が良い
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Alex

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

fabrizio

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

HYEONGWOO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Caique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel novinho e impecavel

O hotel esta novinho e tudo funcionou muito bem. Eles oferecem diariamente pijamas e toalhas limpas e tem amendities liberado. A localizacao fica distancia a pe do Castelo e facil acesso as estacoes
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

trident

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Takayuki

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel, really clean.

Kyoto is a lovely city and the hotel is just as good, even though is a little far from the station, is close from Subway station and a bunch of bus line, which is the main way to get around the city. The staff is great and really helpful, the room is not small and fits great. Would definitely stay there again.
5 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもキレイで気持ちよかったです。
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

YUKIKO

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Cristina, Kyoto

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Non è compresa la pulizia giornaliera che secondo me in un hotel è d’obbligo! Sennò sarebbe un appartamento.. inoltre non è ben specificata questa clausola! Nella struttura c’eravamo solo noi finchè l’ultimo giorno sono arrivati altri ospiti di cui hanno dato priorità sulla lavanderia anche se anche noi come ospiti avevamo il diritto di usarlo quanto loro, ancor più visto che l’avevamo occupata prima noi, siamo stati intimati di liberarla.
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

yasuhito

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

ゆ。, 東京

Positief: Netheid, voorzieningen
清潔感があって、駅からも近く、便利なところで満足です!玄関入口にある暗証番号入力のタッチパネルが見ずらかったです。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

わかり辛い場所だったが、静かで快適だった。

わかり辛い場所だったが、静かで快適だった。 清掃も行き届いている。 欠点は部屋が若干黴臭い。 換気の問題か?密閉性の問題かは不明。
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant Stay in Kyoto

It's a pleasant stay in this hotel. The quality of toiletries was good. Staff are friendly but don't speak very well English. Free laundry, local and international calls are very useful. No keys to room as it's quite high tech to use codes to get in and out of the hotel and your room. The M's Information Centre is great. Free pick up and excursions available. Do need to book them in advance. Staff at the Information Centre are brilliant, very helpful. I shall use this chain hotel again. The Chinese domestic lady was extremely helpful. Location of the hotel is good but you need to research how to find it as it is at the back street but you can see it on the main road. You do need to have your mobile phone available to pick up the access code on the day of your check in. The Information Centre has a demo of check in and check out - it is quite easy. I have experienced staff manning the reception at different hours, which was useful.
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best bang for your Yen

Amazing! Very friendly and polite staff there. Our stay was so good we booked a couple extra days there. Everything inside was newly updated so it is a very clean place. Best bang for your Yen in Kyoto!
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Ling

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Modern

Clean, good service. Very well equipped and modern.
2 nachten verbleven in augustus 2019