Matsumoto Ryokan
Ryokan met een restaurant, op 7 minuten stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Matsumoto Ryokan





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 96
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Standard Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Standard Japanese Style)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Superior Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Superior Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parking beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.416 beoordelingen
De prijs is € 77
5 jan - 6 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashishiokouji-Cho 579, Chimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Matsumoto Ryokan
Gelijkaardige accommodaties

Hifumi Ryokan
Hifumi Ryokan
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 134 beoordelingen
De prijs is € 116
19 jan - 20 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Sanitataire voorzieningen: JPY 72.62 per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Matsumoto Ryokan Kyoto
Matsumoto Kyoto
Matsumoto Ryokan Kyoto
Matsumoto Ryokan Ryokan
Matsumoto Ryokan Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Matsumoto Ryokan
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,8
Locatie
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tatsuto
5 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuto
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
3 dec 2025
Michael
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Javier Isai, Antioch
3 dec 2025
Javier Isai
1 nacht verbleven in december 2025
6/10 – Redelijk
Kazuyuki
Zakenreiziger
26 nov 2025
Kazuyuki
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
25 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florian
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Nandina
9 nov 2025
Nandina
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Liazahira
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liazahira
2 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
KOGENJI
2 nov 2025
Positief: Netheid
KOGENJI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ryuki
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ryuki
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Christal
21 okt 2025
Christal
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rahul, Kochi
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
James
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryokan experience
James
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Florian
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Patrick
8 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sanna
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good



Sanna
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nigel
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little ryokan steps away from Kyoto Station
Nigel
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
カスミ
24 mrt 2025
カスミ
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
John
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Nyssa
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very central, but needs better soundproofing
Nyssa
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
10/10 – Uitstekend
kyusik
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kyusik
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tatsuya
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiaki
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshiaki
1 nacht verbleven in januari 2025

















