Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyototabisou Kasumi





Kyototabisou Kasumi bevindt zich dicht bij Imakumano Shrine en Sanjusangen-do-tempel en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 53
8 sep - 9 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, Meerdere bedden, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, Meerdere bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een zetelbed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, Meerdere bedden, niet-roken laden

Superior Twin kamer, Meerdere bedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een zetelbed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, Meerdere bedden, niet-roken, privébadkamer laden

Superior Twin kamer, Meerdere bedden, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een zetelbed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Misschien vind je dit ook leuk

THE GATE HOTEL KYOTO TAKASEGAWA by HULIC
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 556 beoordelingen
De prijs is € 160
18 sep - 19 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10-176-7 Honmachi, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyogura Tofukuji Hotel Kyoto
Kyogura Tofukuji Hotel
Kyogura Tofukuji Kyoto
Kyogura Tofukuji
Rakumachi Hotel Kyoto
Kyototabisou Kasumi Kyoto
Kyototabisou Kasumi Aparthotel
Kyototabisou Kasumi Aparthotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyototabisou Kasumi
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
mitumasa
8 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mitumasa
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
26 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Satnam
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Satnam
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Sven
12 mrt 2025
Positief: Netheid
"Close to"-hotel
Sven
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mayumi
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Changsik
19 nov 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Changsik
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kay
Reisde met familie
24 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kay
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Alec
13 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alec
6 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 mei 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Great location and clean rooms
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Kunie
3 mrt 2024
Positief: Netheid
Kunie
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Juan Lorenzo
Reisde met een groep
13 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Lorenzo
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
STEPHY
Reisde met familie
5 dec 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
24th Nov - 28th Nov stay
STEPHY
4 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Hikari
1 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hikari
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Yudai
19 jul 2023
Yudai
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Kenta, Yokohama-shi
17 jul 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kenta
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Rupesh
16 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Rupesh
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Tomoko
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
TOSHIYUKI
Zakenreiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOSHIYUKI
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
???, 千葉
Reisde met familie
23 nov 2019
Positief: Netheid
???
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
See Wai Victor
Reisde met familie
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
See Wai Victor
5 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019