Kyoto ITOYA Hotel Mon
Hotel in Kyoto, in de buurt van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Kyoto ITOYA Hotel Mon





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een bidet
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een bidet
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Suite (Garden) laden

Suite (Garden)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een koer
Een aparte eetruimte
Open haard
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Penthouse (Room) laden

Penthouse (Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Open haard
Klimaatregeling
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 758 beoordelingen
De prijs is € 54
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

179 Nakanono-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8435
Over deze accommodatie
Kyoto ITOYA Hotel Mon
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi
Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 61 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 2000 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 京都府指令保医セ第465
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto ITOYA Hotel Mon Hotel
Kyoto ITOYA Hotel Mon Kyoto
Kyoto ITOYA Hotel Mon Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kyoto ITOYA Hotel Mon
9,4
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,6
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hon Hang
Reisde met een groep
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hon Hang
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Svetlana
Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Svetlana
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met een groep, Reisde met familie
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Eli
Reisde met partner, Reisde met familie
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eli
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Erica
Reisde met familie
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erica
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Marci
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marci
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mohd Amri Firdaus
15 feb 2024
Mohd Amri Firdaus
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ayumi
27 okt 2023
Ayumi
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Ayumi
Reisde met familie
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful!
Ayumi
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Krista
Reisde met familie
7 mrt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krista
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
miyoun
Reisde met een groep
20 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
miyoun
4 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Hideo
Reisde met een groep, Zakenreiziger
2 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideo
10/10 – Uitstekend
Wakana
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wakana
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Torren
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Torren
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Yuna
6 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素敵
Yuna
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
YASUYO
5 mei 2022
YASUYO
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Kiyoko
5 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoko
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Saori
Reisde met een groep
5 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホテルとはまた違った感覚
Saori
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔感があるお部屋


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
ANNA
1 mrt 2020
ANNA
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタイリッシュなマンション
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020

















