Kyoto Takao Kanko Hotel
Ryokan met gratis parkeerplaatsen in Kyoto
Fotogalerie voor Kyoto Takao Kanko Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 198
4 dec - 5 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, 8 Tatami Mats) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, 8 Tatami Mats)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, 10 Tatami Mats) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, 10 Tatami Mats)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer in Japanse stijl, Meerdere bedden laden

Kamer in Japanse stijl, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

MUNI KYOTO
Arashiyama
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 40 beoordelingen
De prijs is € 493
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5 Takao-cho, Umegahata, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-8292
Over deze accommodatie
Kyoto Takao Kanko Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Ryokan Yamazaki
Ryokan Yamazaki
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 621 beoordelingen
De prijs is € 76
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Takao Kanko Hotel Kyoto
Takao Kanko Hotel
Takao Kanko Kyoto
Takao Kanko
KYOTO TAKAO KANKO
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Kyoto
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Ryokan
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kyoto Takao Kanko Hotel
9,6
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,0
Locatie
9,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Viktoria
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Viktoria
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Karen, Panamá City
8 okt 2025
Positief: Netheid
Karen
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Masae
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ありがとうございました!
Masae
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cris
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cris
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kelly
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alyssa
26 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice relaxing time
Alyssa
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jaime
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jaime
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Neil
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A step back in time..
Neil
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
7 jul 2025
Brian
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Adrienne
29 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrienne
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sukhraj
Reisde met partner
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sukhraj
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ROSA Elena
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hermoso lugar y excelente atención!
ROSA Elena
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
23 apr 2025
Nicholas
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Akhil
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akhil
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 apr 2025
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Personeel en service
Stephen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Germán H
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Germán H
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Stephen
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Aiden
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aiden
4 nachten verbleven in december 2024

















