ibis Styles Kyoto Station
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Kyototoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Styles Kyoto Station





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
3 aug - 4 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Economy kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Economy kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Place Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 657 beoordelingen
De prijs is € 84
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

47 Higashikujo Kamitonoda-cho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8002
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.744 beoordelingen
De prijs is € 55
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2500 voor volwassenen en JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Styles Hotel Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Hotel
Ibis Styles Kyoto Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Station Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Styles Kyoto Station
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2019
Geverifieerde reiziger
19 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Hennie, Noord-Holland
28 okt 2018
Hennie
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Hennie, Noord-Holland
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hennie
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Masako
Zakenreiziger
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Kristine
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jul 2025
Negatief: Voorzieningen
Kristine
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Amy
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel
28 jun 2025
Miguel
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Vyacheslav, Newark
13 jun 2025
Vyacheslav
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
?
5 jun 2025
Positief: Netheid
?
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tomoo
4 jun 2025
Tomoo
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sakura
3 jun 2025
Sakura
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sakura
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakura
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Zakenreiziger
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
masao
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
masao
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Cara
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cara
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rosalia
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosalia
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yuji
9 mei 2025
Yuji
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Thomas
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Thomas
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Scott
Reisde met een groep
5 mei 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ana Paula, Berlin
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ana Paula
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ysmael
Reisde met een groep
27 apr 2025
Ysmael
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jiyun
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiyun
3 nachten verbleven in april 2025