ibis Styles Kyoto Station
Hotel met een 24-uurs businesscentrum, op wandelafstand van Kyototoren
Fotogalerie voor ibis Styles Kyoto Station





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 102
27 okt - 28 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Economy kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Gion
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.383 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

47 Higashikujo Kamitonoda-cho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8002
Over deze accommodatie
ibis Styles Kyoto Station
Gelijkaardige accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 1.926 beoordelingen
De prijs is € 110
30 okt - 31 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2500 voor volwassenen en JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Styles Hotel Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Hotel
Ibis Styles Kyoto Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Station Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Styles Kyoto Station
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2019
Geverifieerde reiziger
19 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Hennie, Noord-Holland
28 okt 2018
Hennie
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Hennie, Noord-Holland
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hennie
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Ana
Reisde met een groep
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
E.
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
E.
3 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ivan
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Norman, Lorton
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norman
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
21 sep 2025
Hiroshi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Aya
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert, Melbourne Beach
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Miyuki
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyuki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Takumi
Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shota
7 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shota
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Reyme
7 aug 2025
Reyme
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Masako
Zakenreiziger
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
michael
13 jul 2025
michael
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Daniel
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Harry
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Harry
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Kristine
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jul 2025
Negatief: Voorzieningen
Kristine
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
akio
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akio
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Amy
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
1 nacht verbleven in juni 2025

















