Ishibekoji MUAN
Hotel in Kyoto, op 5 minuten stappen van Shijo-straat
Fotogalerie voor Ishibekoji MUAN





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 219
12 dec - 13 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe kamer, niet-roken (Kiyohira) laden

Luxe kamer, niet-roken (Kiyohira)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Hanami) laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Hanami)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een koer
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort kamer, niet-roken (Hangetsu) laden

Comfort kamer, niet-roken (Hangetsu)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor KIYOHIRA Family Room laden

KIYOHIRA Family Room
Alle foto's voor Hanami Japanese Style Family Room laden

Hanami Japanese Style Family Room
Alle foto's voor Hangetsu Japanese Style Twin Room laden

Hangetsu Japanese Style Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room With Bath laden

Deluxe Double Room With Bath
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 246 beoordelingen
De prijs is € 153
10 dec - 11 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

463-10 Shimokawaracho Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0825
Over deze accommodatie
Ishibekoji MUAN
Gelijkaardige accommodaties

Hotel The Celestine Kyoto Gion
Hotel The Celestine Kyoto Gion
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 232
12 dec - 13 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 3500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ishibekoji MUAN Hotel
Ishibekoji MUAN Kyoto
Ishibekoji MUAN Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ishibekoji MUAN
10
Uitzonderlijk
10
Netheid
10
Voorzieningen
10
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Beth
27 okt 2025
Positief: Netheid
Beth
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karena
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karena
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
juliet
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
juliet
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rhodora, Northridge
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhodora
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Radnyee
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Radnyee
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ALUN
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALUN
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ramkartik
Reisde met familie
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramkartik
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sandra
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exquisite experience
Sandra
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
jake
Reisde met familie
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jake
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
corinne
Reisde met partner
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
corinne
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sae Hoon
Reisde met partner
15 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sae Hoon
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
sieon
21 mrt 2023
sieon
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
KUO LUN
Reisde met familie
1 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
完全不輸同區域的其他五星級飯店
KUO LUN
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
OGAWA
13 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OGAWA
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021

















