HOTEL SHE, KYOTO

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een bar/lounge, op 6 minuten stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 48
21 dec - 22 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 11 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (with private kitchen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Double Room

  • Max. aantal: 2

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2

Superior Double Room With Private Kitchen

  • Max. aantal: 2

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
16 Higashikujo Minamikarasumacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 6018041

In de buurt

  • Kyoto TERRSA - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kawaramachi-straat - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Hoofdkantoor van Nintendo - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • To-ji-tempel - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Kyototoren - 15 min. wandelen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Kujo - 4 min. wandelen
  • Station Kyoto - 10 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 84 min. rijden

Restaurants

  • ‪和食さと - ‬5 min. wandelen
  • ‪Le9 Cafe - ‬3 min. wandelen
  • ‪THE LOWER EAST NINE HOSTEL (LE9) - ‬3 min. wandelen
  • ‪大栄ラーメン本店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪あじあん。 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

HOTEL SHE, KYOTO

Hotel vlak bij Kawaramachi-straat
Kyototoren is niet ver van HOTEL SHE, KYOTO, waar gasten genieten van een koffiebar/café, een wasserij en een bar. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een lift en bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets, conciërgeservice en een receptieruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij HOTEL SHE, KYOTO hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en toiletten met elektronische bidets
  • Koelkasten, gratis theezakjes/oploskoffie en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: JPY 1.650 voor volwassenen en JPY 1.650 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (80 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 2016
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming
  • Vliegenramen
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1650 voor volwassenen en JPY 1650 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel She Kyoto
Hotel She
She Kyoto
She
Hotel She, Kyoto Hotel
Hotel She, Kyoto Kyoto
Hotel She, Kyoto Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL SHE, KYOTO?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij HOTEL SHE, KYOTO?

Vandaag, 9 dec. 2025, kost een verblijf bij HOTEL SHE, KYOTO van één nacht voor twee volwassenen op 21 dec. 2025 min. € 47,99, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij HOTEL SHE, KYOTO inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL SHE, KYOTO uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat HOTEL SHE, KYOTO?

Dit hotel ligt in Minami-ku, op 2 km afstand van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Fushimi Inari Shrine en Markt van Nishiki liggen op 5 km afstand. Station Kujo ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Jujo is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over HOTEL SHE, KYOTO

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 158 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 158 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 158 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 158 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 158 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were friendly and welcoming. The room was great! Convenient location. Free ice cream every day! I would stay here again in the future!
7 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Andre

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
Hotel She feels like a slight step up from a hostel, but unfortunately not much more than that. The location was quite desolate, which made it inconvenient as Kyoto is a city where your home base really shapes your experience. Being farther out made getting around noticeably less enjoyable, and it didn’t set a great tone for the stay. The staff were friendly, but they didn’t seem very familiar with the surrounding area, especially when it came to recommending places to eat. Additionally, even though our room was already prepared, we were handed the key and still told to wait the full 10 minutes until the official check-in time before going up. Not a huge issue, but it added to the impression that the service lacked flexibility and customer experience wasn’t a priority. Overall, while the hotel had some charm, it was a thin veneer. The combination of the isolated location, lack of local guidance, and poor first impression make it hard to recommend. If you’re planning a trip to Kyoto, it’s worth spending a bit more to stay somewhere with a better location and a stronger guest experience.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ryosuke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ウェルカムアイスがあっておいしかった。1番よかったのはレコードプレーヤーが各部屋に常備されていて、ロビーからレコードを借りれるので、音楽が好きなら、かなり楽しめること。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Karolina Natalia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アイスも、朝食も美味しかったです。 宿泊チェックアウト後の夕方に銭湯セットを利用しました。チェックイン当日と翌日に渡り夕方まったり時間をフロントにて堪能出来てリフレッシュ出来ました。 若者の利用客が多く、40代お一人様の自分は若干浮いていた自覚はありますが、本人が気にしなければ懐かしいレコードも堪能できとても快適かと思われます。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Rachael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay here. Room was spacious in comparison to alot of Japan properties. Really good strong shower. Decorated well and very clean. Loved all the extras that went into this property including free ice cream and drinks everyday, a wide selection of vinyls to use in your room with your own vinyl player. Friendly staff. Close to transportation and bike hire options. 5 minutes to bus stop, catch city bus 207 for Gion with lots of food options. Love this city so much. Thanks
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

AKARI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay with nice ice cream!
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Marilyn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was soo much bigger than I thought it would be! Super easy to open up suitcases and bags !
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel She is a really charming hotel that has a young boutique vibe. While most hotels in Japan last you leave your luggage before your check in time, Hotel She was the first that brought our luggage to our room before we got there. It was such a lovely touch that set up a positive experience.
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

valerie

The location is good, however there is no a lot of food options around the hotel. The rooms do not get cleaned daily and the towers do not get changed unless you ask for it. Breakfast options were limited. Good for 1 or two nights stand but not more
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Julia Luca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Takafumi

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

carli

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Hirofumi, hamamatsu city

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
コンセプトがありそのコンセプト通りのホテル とても良かった。
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Hirofumi, hamamatsu city

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Lucila

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great! I booked a last minute room for my mom and we were pleased. The staff was super friendly and helpful. They offer happy hour and free ice cream (really good). The atmosphere is great from the entrance and reflected in the room too. It was super clean and it had a window that opened widely. It also had a turntable in the room! Really enjoyable after long and tired days. It has laundry self service. Definitely I will book again if I travel to Kyoto!
4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

GRAHAM

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free ice cream, yum!!
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My favorite hotel I stayed in Japan, rooms are big enough, all very clean, staff is extremely friendly and helpful, all the environment is just awesome! I will definitely stay there again for my next Japan trip :)
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Hirofumi, hamamatsu city

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン時からフロントスタッフが丁寧に対応してくれ、気持ちの良い滞在のスタートでした。宿泊者向けサービスでいただいたアイスは本格的な味わいで、想像以上に美味しかったです。部屋はレトロでおしゃれな雰囲気があり、アナログレコードプレーヤーが設置されていて、貸し出し用のレコードも楽しめました。さらに種類が増えると嬉しいかもしれません。 ホテル全体のサイズも程よく、団体客が少ないため静かに過ごせ、ロビーではソウルやポップの音楽がほど良いざわめきの中に流れていて、落ち着いた空間を感じました。新築のような真新しさはないものの、清潔感が保たれており、その分どこか趣のある雰囲気を楽しめます。アメニティのボディソープやシャンプーも香りが良く、細やかなこだわりが感じられました。ただ、タオルが少しゴワゴワしていたのが唯一残念な点でしたが、全体としてはまた泊まりたくなるような素敵なホテルでした。
5 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was amazing, the staff was super friendly, the room was cozy, it was near transit so I could get around easily, while in a quiet area where its easy to relax. When I visit Kyoto again, I am definitely staying here!
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Cristian, GATTATICO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Miguel Ángel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
いい音楽がかけられてました。
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Leon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the staff was extremly kind.

8/10 – Goed

Kyung-hee

2 nachten verbleven in december 2022