Hotel Anteroom Kyoto
Hotel met een bar/lounge, op 8 minuten stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Hotel Anteroom Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 71
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Designer's Concept Room, Run of House) laden

Kamer (Designer's Concept Room, Run of House)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een douche met hydromassage
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een douche met hydromassage
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer (South Wing) laden

Twin kamer (South Wing)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een douche met hydromassage
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een douche met hydromassage
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer, terras laden

Twin kamer, terras
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een terras
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Twin kamer, uitzicht op tuin laden

Twin kamer, uitzicht op tuin
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een koer
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Designed by Mika Ninagawa, Wood Bath) laden

Deluxe Twin kamer (Designed by Mika Ninagawa, Wood Bath)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een koer
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een douche met hydromassage
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Designed by Kohei Nawa, Wood Bath) laden

Deluxe Twin kamer (Designed by Kohei Nawa, Wood Bath)
Hoogtepunten
Een koer
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 759 beoordelingen
De prijs is € 53
8 dec - 9 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7, Aketa-cho, Higashi-Kujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8044
Over deze accommodatie
Hotel Anteroom Kyoto
Gelijkaardige accommodaties

Kyoto Universal Hotel Karasuma
Kyoto Universal Hotel Karasuma
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 641 beoordelingen
De prijs is € 33
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL ANTEROOM
ANTEROOM KYOTO
HOTEL ANTEROOM KYOTO Hotel
HOTEL ANTEROOM KYOTO Kyoto
HOTEL ANTEROOM KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Anteroom Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
2 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alma
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alma
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Christel
Reisde met een groep
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christel
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Wen
2 nov 2025
Wen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nick
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaoquan
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaoquan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sergio
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nick
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Helen
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Helen
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kathleen
24 okt 2025
Kathleen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tim
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Justine Marie, Burien
Reisde met een groep
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justine Marie
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TADASHI
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TADASHI
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Akane
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akane
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Adriana
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
tomoaki
8 okt 2025
tomoaki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
carmen
7 okt 2025
Positief: Netheid
carmen
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAYUKI
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Atsuko
27 sep 2025
Atsuko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
masamichi
Reisde met een groep
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
masamichi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ASUKA
23 sep 2025
Positief: Personeel en service
ASUKA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
かずき
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
かずき
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael Shin
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael Shin
13 nachten verbleven in augustus 2025

















