Fauchon Hotel Kyoto
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs fitnesscentrum
Fotogalerie voor Fauchon Hotel Kyoto





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 261
8 dec - 9 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Badjassen
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Badjassen
Alle foto's voor Superior Twin kamer (Heritage View) laden

Superior Twin kamer (Heritage View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (HIGASHIYAMA Mountain View) laden

Deluxe Twin kamer (HIGASHIYAMA Mountain View)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Badjassen
Alle foto's voor Suite (Lounge Access) laden

Suite (Lounge Access)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Suite (Prestige, HIGASHIYAMA Mountain View) laden

Suite (Prestige, HIGASHIYAMA Mountain View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Badjassen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Badjassen
Alle foto's voor Superior Twin kamer (Heritage View) laden

Superior Twin kamer (Heritage View)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Dhawa Yura Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 626 beoordelingen
De prijs is € 153
19 dec - 20 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

406 Namba-cho, Matsubara sagaru, kawaramachi-dori, shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8027
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.489 beoordelingen
De prijs is € 129
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 6050 per persoon
- Toeslag voor extra bed: JPY 16940.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
FAUCHON HOTEL KYOTO Hotel
FAUCHON HOTEL KYOTO Kyoto
FAUCHON HOTEL KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fauchon Hotel Kyoto
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Makoto
1 jan 2023
Makoto
8/10 – Goed
Panathda
Reisde met familie
27 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Panathda
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jinyoung
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jinyoung
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Randel
13 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Randel
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Dominic
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominic
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kerry-Anne
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerry-Anne
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maira
Reisde met familie
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maira
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Steve, Jindalee
Reisde met partner
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Toshio
Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Toshio
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daygen
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daygen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
mandy
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

mandy
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Erin, Las Vegas
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Erin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
20 okt 2025
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Diep
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diep
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kathy
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathy
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Francois Xavier
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francois Xavier
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nina de
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Nina de
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MASAKO
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Manuela
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuela
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yoav
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoav
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tania
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tania
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




??
1 nacht verbleven in september 2025

















