Ariston Hotel Kyoto Jujo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ariston Hotel Kyoto Jujo

Exterieur
Ingang binnen
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1740 per persoon)
Accommodatievoorziening
Restaurant

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 53
19 aug - 20 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Standard Double

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
23, Kamitoba Kanjinbashicho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8112

In de buurt

  • Hoofdkantoor van Nintendo - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Fushimi Inari Shrine - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Kiyomizu Temple - 6 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Jujo - 4 min. wandelen
  • Station Tobakaido - 12 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬10 min. wandelen
  • ‪ラーメン藤本店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪ステーキガスト - ‬10 min. wandelen
  • ‪ラーメン大栄 - ‬10 min. wandelen
  • ‪焼肉 あらた - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ariston Hotel Kyoto Jujo

Hotel vlak bij Kawaramachi-straat
Een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Ariston Hotel Kyoto Jujo. Naast een bar en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), fietsverhuur en parkeerplaatsen ter plaatse
  • Meertalig personeel, een receptieruimte en bagageopslagruimte
  • Een lift, een automaat en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 109 kamers bieden leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en bidets
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.500 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPY 1.740 voor volwassenen en JPY 1.190 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Voor bepaalde kamers zijn afwijkende inchecktijden aangegeven. Deze tijden hebben voorrang op de standaard in- en uitchecktijden.​

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1740 voor volwassenen en JPY 1190 voor kinderen
  • Betaald parkeren: JPY 1500 per dag
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ariston Hotel Jujo
Ariston Kyoto Jujo
Ariston Jujo
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel
Ariston Hotel Kyoto Jujo Kyoto
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Vandaag, 21 jul. 2025, kost een verblijf bij Ariston Hotel Kyoto Jujo van één nacht voor twee volwassenen op 19 aug. 2025 min. € 53,37, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Ariston Hotel Kyoto Jujo voor parkeren?

Parkeren kost JPY 1500 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Ariston Hotel Kyoto Jujo inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Ariston Hotel Kyoto Jujo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Dit hotel ligt in Minami-ku, op 2 km afstand van Kawaramachi-straat en Fushimi Inari Shrine. Ook Kiyomizu Temple en Kyototoren liggen op 5 km afstand. Station Jujo ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Kujo is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over Ariston Hotel Kyoto Jujo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 99 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 99 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 99 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 99 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 99 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

KATSUHIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お世話になりました。 全体的に良かったと思います。 また京都に行くときは、お世話になりたいと思います。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
よかった
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

montree

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
うまく言えないけど❗️宿泊できてよかった、良いホテルだと思います。また来年も泊まりに来てます。
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Naohisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Shigetaka

Negatief: Voorzieningen
フロントの方の対応がよくなかったです
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Tong Hin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Mustafa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are friendly and helpful. Metro station was close to the hotel. The room was pretty small and could have been cleaner.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

ilkay

1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Ng Hoi

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at your hotel for 4 days and 3 nights, and I would like to express my dissatisfaction with several aspects of my experience. Firstly, I noticed that the housekeeping staff only changed the towels and emptied the rubbish bin during cleaning but did not fold the bed sheets. While I completely understand that it is standard practice in most hotels not to change bed sheets daily, it is also common for hotel staff to at least tidy and fold the bed sheets each day. This lack of attention to detail made the room feel untidy and below the standard I have experienced in other hotels. Secondly, I encountered bugs in the room and bathroom during my stay. For two consecutive nights, I noticed small insects resembling spiders. This was both unsettling and unhygienic, making it difficult for me to feel comfortable during my stay. Lastly, the breakfast buffet was disappointing due to the limited variety of food available. While the price of the buffet was reasonable and comparable to other hotels, the selection of food was insufficient and did not meet expectations. Overall, my experience at your hotel was disappointing, and I did not enjoy my stay. Based on these issues, I would not recommend this hotel to others. I hope you can address these concerns to improve the experience for future guests.

8/10 – Goed

masae

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
床のカーペットの汚れが気になりました。 土足で利用する人が多いのと、カーペットの掃除の仕方が難しいのだと推察します。カーペットは洗剤を使用しての清掃をすると、ふき取りや乾燥を確認しずらいですよね。
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

???

Positief: Netheid, personeel en service
치약/칫솔/빗 없음 챙겨가셈 평범한 비지니스 호텔임 가라스마선이 근처라 교통편은 확실한편/나와서 2분거리에 로손 무난한듯 근데 호텔 방 벽에 세로로 금가있어서 히익 하긴 함
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Jorge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Rooms were nice and spacious. Pillows were flatter than pancakes, room cleaning was limited to just a towel change. Lobby smelled of cigarettes and as a result was not a welcoming attire to arrive to after a long day is sightseeing. Water pressure in shower was amazing and laundry machines available on floor which was handy. Location was decent in that it was close-ish to train station and a short walk to Fushimi Inara Taisha a shrine, everything else was a hike.
4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

SHOUKO

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Hironobu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Sony

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cool
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Cesar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very helpful and friendly staff. Only downside was the carpeting. It had stains
6 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Takerou

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
車でのアクセスはしやすいので車で旅行される方はぜひ!
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

shigeyuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Tomoyo

Reisde met familie en kleine kinderen
・カーペットのシミが気になった ・こどものナイトウェアがなかった
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Christophe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom little small but functional.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

takashi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
場所も地下鉄の駅から近いですし、朝食が充実していて良かったです。
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

atsushi

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

滞在した感想

大雪で帰れなくなり、急遽宿泊となりましたが、気持ち良く泊まることができました。 自販機がフロアにあり、価格も高くなくありがたいと思いました。 また京都旅行で利用してみたいと思います。
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

SAYO

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフさんが親切です。急な追加にも対応してくださりフロントがきれいでした。
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

MASAJI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

朝食大満足

スタッフが親切丁寧で、心地良かった 朝食が美味しく大満足
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff. Breakfast was great. Ramen place across the street was an experience!
2 nachten verbleven in januari 2025