Almont Hotel Kyoto

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
22 van 22 kamers weergeven

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Eenpersoonskamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Economy tweepersoonskamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 29 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Female Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room C

  • Max. aantal: 2

Deluxe, Twin with Bath, City View

  • Max. aantal: 2

Standard, Twin with Bath, Mountain View

  • Max. aantal: 2

Deluxe, Twin with Bath, Mountain View

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin with Bath and City View Toilet

  • Max. aantal: 4

Quadruple Room, Non Smoking (2 Beds for 4 People)

  • Max. aantal: 4

Deluxe Twin Room B

  • Max. aantal: 2

Standard Twin room

  • Max. aantal: 2

Standard Single Room

  • Max. aantal: 1

Standard Triple Room

  • Max. aantal: 3

SEMI DOUBLE ROOM

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
26-1 Nishiiwamotocho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8005

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Kyoto Station Building - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kyototoren - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Tempel Higashi Honganji - 11 min. wandelen - 0.9 km
  • Sanjusangen-do-tempel - 11 min. wandelen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 5 min. wandelen
  • Station Kujo - 9 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 85 min. rijden

Restaurants

  • ‪Harvest Kitchen - ‬2 min. wandelen
  • ‪鳥楽 - ‬5 min. wandelen
  • ‪銀座ライオン - ‬5 min. wandelen
  • ‪おらが蕎麦 - ‬5 min. wandelen
  • ‪見聞録京都アバンティ店 - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Almont Hotel Kyoto

Hotel met een chique stijl niet ver van Kawaramachi-straat
Almont Hotel Kyoto is niet ver van Kyototoren en verwent gasten met een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een kluis bij de receptie en een automaat
  • Rookvrije accommodatie, bagageopslagruimte en een lift
  • Een 24-uurs receptie, gratis kranten en een waterkoeler
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 169 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 1.980 voor volwassenen en JPY 1.980 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Je dient deze accommodatie vooraf op de hoogte te stellen van je verwachte aankomsttijd.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 1980 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Almont Hotel Kyoto
Almont Kyoto
Almont Kyoto Hotel
Hotel Almont Kyoto
Kyoto Almont
Kyoto Almont Hotel
Almont Hotel
Almont Hotel Kyoto Hotel
Almont Hotel Kyoto Kyoto
Almont Hotel Kyoto Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Almont Hotel Kyoto?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Almont Hotel Kyoto inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Almont Hotel Kyoto uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Almont Hotel Kyoto?

Dit hotel ligt in Minami-ku, op 15 minuten wandelen van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Kiyomizu Temple en Fushimi Inari Shrine liggen op 3 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Station Kujo is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Almont Hotel Kyoto

9,4

Uitzonderlijk

9,4

Netheid

8,4

Locatie

9,4

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 679 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 272 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1000 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Slava, Amsterdam

Positief: Netheid

Hotel In Kyoto

The location is good, close to Kyoto Station. The hotel rooms are small, but clean. Early check in was not possible and staff did not offer the shower.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

chizuru

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋の清潔感もあり、くつろげる部屋着もあってゆっくり出来ました。 お風呂で疲れも取れ気持ちの良いお風呂良かったです。 朝食が大好きで次回も利用したいです
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Nagano

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応や朝食は満足出来るものでした。京都の旅行者や京都人は優しくて意外に感じました。 良かったですよ。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Chihiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食は種類が多くて満足度が高かったです。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jessica

Friendly staff, very spacious roo
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ka Ling Sarah Julianna

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was not as clean as expected of Japanese standards. It is, however, very comfortable, being spacious and well provided with everything travellers need. The shower is also sufficiently hot and strong. Breakfast provided offered a great variety of food, in particular special local food with clear descriptions to give foreign visitors a taste of Kyoto food. This arrangement is really thoughtful. Service standards of hotel staff was exceptionally high, making you feel really welcome. Would highly recommend this hotel to friends visiting Kyoto.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Adrien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre impeccable, petit déjeuner très bon et varié. Possibilité d'y faire son propre matcha. On est à moins de 10 minutes à pied de la gare de Kyoto ce qui est bien pratique. Pas beaucoup de commerces à proximité immédiate, mais il suffit d'aller jusqu'à la gare pour avoir tout ce qu'il faut.
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Takahiro

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Beverly, Waipahu

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed the very friendly and welcoming staff every time we arrived and departed for the day. They always greeted us with a smile and warm hospitality.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great central location if you are visiting Kyoto. Laundry machine on-site at good price.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Teruyuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近で清潔感があってコスパが良いホテルで、朝食もおいしかったです。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

DENNIS, Northridge, CA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central location. Just a few blocks form the newly opened planet land Biovortex. Rooms were very spacious and the breakfast buffet, although not free had the biggest variety of different food options. It was well worth it.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kazutoshi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

HENRY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客房空間大、乾淨
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lauren

3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

June

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine. Would stay again if the rate was still good.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

知義

Positief: Netheid, personeel en service
大浴場はリラックスできました
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kei

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都観光で利用させていただきました。 スタッフさんが笑顔で出迎えてくれました、 対応も凄く良くて、また次回も利用したいと 思いました。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からは少し歩きますが、その分周囲も静かで、近所の町並みを楽しながら旅行することができる素晴らしいロケーションでした。 ホテルの中も清潔で、家も割とゆったりと作られているので、また京都に行った際には泊めていただこうと思っています。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から少し離れているためか、朝食会場、大浴場ともに空いていて過ごしやすかった。また、スタッフの皆さんがハキハキと対応されていて好印象だった。
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandra Alcantara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen trato en general
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Ryo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
自動販売機にお酒を置いて欲しい。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

?

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ツインベッドの部屋を予約していたのが、当日部屋に空きがありトリプルベッドの部屋に変更してくれていたり、お部屋も綺麗で清潔、さらには折り鶴が置いてあるなどおもてなしがとても素晴らしかった。温泉も付いていてゆっくり過ごせた。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MASUYOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都駅の八条口側なので繁華街からは少し距離があるが、ホテル自体は申し分ない。 特に朝ごはんの品数の多さは素晴らしい。
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Canan

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Kein Wasser auf dem Zimmer oder wenigstens zu kaufen. Sehr umständliche Kommunikation mit dem Personal, welches nicht kundenorientiert denkt und handelt. Erst am letzten Tag von insgesamt 5 Übernachtungen wurden Pyjamas zur Verfügung gestellt. Dafür ein persönlicher Pyjama aus dem Zimmer entfernt, was nach Nachfrage wieder aufgetaucht ist. „Onsen“ ist ein gechlortes warmes Becken, nicht besonders hygienisch. Keine Slipper oder Kimonos. Kein Komfort. Frühstück ok, aber keine Abwechslung. Kein 4-Sterne-Haus.
4 nachten verbleven in augustus 2025