Centre MARILEN

3.0-sterrenaccommodatie
Bed & breakfast voor zon, zee en strand

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Centre MARILEN

Luchtfoto
Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op tuin | Balkon
Voorkant van accommodatie
Comfort tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een bureau, verduisterende gordijnen
Comfort tweepersoonskamer | Badkamer | Een douche, een haardroger, handdoeken
Beoordelingen
3,4

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • AirconditioningAirconditioningAirconditioning
  • WasserviceWasserviceWasservice
  • SchoonmaakserviceSchoonmaakserviceSchoonmaakservice

Ontdek het gebied

Kaart
2ème entrée Maetur, Vers les chutes de la Lobé, Kribi, Océan
  • Populaire locatieLobé-watervallen1 min. wandelen
  • Populaire locatieHaven van Kribi7 min. rijden
  • Populaire locatieVuurtoren van Kribi7 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Appartement, 2 slaapkamers, keuken

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 70 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Over deze buurt

Kribi

Centre MARILEN ligt aan het strand in Kribi. Bezoek Haven van Kribi en Kribi Golf & Country Club als je graag iets actiefs wilt doen. Als je graag de natuur intrekt, verken dan Lobé-watervallen en Chutes de la Lobé.

In de buurt

  • Lobé-watervallen - 1 min. wandelen
  • Debarcadère Mboa Manga - 7 min. rijden
  • Haven van Kribi - 7 min. rijden
  • Vuurtoren van Kribi - 7 min. rijden
  • Chutes de la Lobé - 11 min. rijden

Restaurants

  • Le cigare VIP - 7 min. rijden
  • Le Plaisir du Goût - 5 min. rijden
  • Le quartier general - 8 min. rijden
  • Hotel de l'océan - 6 min. rijden
  • Copacabana - 9 min. rijden

Over deze accommodatie

Centre MARILEN

Hoogtepunten van de accommodatie
Overweeg een verblijf bij Centre MARILEN en geniet van een dakterras, een speeltuin en een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), hulp bij uitstappen/tickets en meertalig personeel
  • Een 24-uurs receptie, barbecues en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Centre MARILEN hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, grote koelkasten/vriezers en ovens

Talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: XAF 2.500 per persoon

Dingen om te doen

  • Speeltuin

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Grote koelkast/diepvriezer op de kamer
  • Microgolfoven op verzoek
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel

Buiten

  • Aan het strand
  • Barbecue
  • Dakterras
  • Picknickplaats

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 gebouwen
  • Etage

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger op verzoek
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Grote koelkast/diepvriezer
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Microgolfoven op verzoek
  • Oven

Buitenruimte

  • Balkon/terras

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 02.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: XAF 3000.00 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer XAF 2500.00 per persoon
  • Een keuken/kitchenette is beschikbaar aan een extra tarief
  • Voor een babybed worden kosten aangerekend
  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Centre MARILEN B&B Kribi
Centre MARILEN B&B
Centre MARILEN Kribi
Centre MARILEN Kribi
Centre MARILEN Bed & breakfast
Centre MARILEN Bed & breakfast Kribi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Centre MARILEN?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Centre MARILEN voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Centre MARILEN inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 02.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Centre MARILEN uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Centre MARILEN?

Deze bed & breakfast in Kribi ligt aan het strand, op 0,1 km van Lobé-watervallen. Het bevindt zich bovendien op 10 km afstand van Haven van Kribi en Chutes de la Lobé. Ook Debarcadère Mboa Manga en Vuurtoren van Kribi liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Centre MARILEN

Beoordelingen

3,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 3 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 3 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 3 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 3 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 3 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

3,4/10

Personeel en service

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Karsten

Negatief: Netheid, personeel en service
Von mir gibt es dazu keine Bewertung
Sind schon bei der abreise enttäuscht wurden ,da niemand wusste das wir kommen das zimmer hatte weder Flachbildschirm tv und Kühlschrank noch eine Klimaanlage und wlan,der Kühlschrank und Flachbildschirm tv wurde uns erst nach abfrage ins Zimmer gebracht ,aber bei der frage nach Klimaanlage und wlan kam nur ein breites grinsen und bei der Klimaanlage zeigte man uns mit dem finger zu den Ventilator an der Decke, ok dachte ich mir ,das nennen die hier Klimaanlage,von WLAN war dann überhaupt keine rede mehr .ok bin ja keine zimperliese und meine Frau als kamerunaise auch nicht, also haben wir u s es soweit wie möglich gemütlich gemacht, aber als nach 2 Tagen noch keiner das zimmer gereinigt hat, ist meine Frau zu diesen Ansprechpartner gegangen und hat gefragt ,wann die zimmer und das Bad mal gereinigt werden und was folgte als nächstes, der Mann holte eimer mit etwas wasser drinn und einen lappen und wischbesen und gab das meiner Frau ,sie kam damit ins Zimmer und ich fragte was sie damit wollte, sie sagte das der Mann ihr das gegeben hat ,ich dachte ich fall aus allen Himmeln ,da habe ich der Besitzerin eine Whatsapp Nachricht geschickt, sie meinte das wäre ein irrtum ,der eimer mir wasser wäre für die Erfrischung, darauf sagte ich den haben wie seit dem ersten abend schon und zur Erfrischung brauchen wir bestimmr nicht wischlappen und besen ,sie sagte nur wir sollten mit dem Mann reden .ich weiss nicht was da schiff laufen tut mir kommt es vor ,das der Mann das sagen hat.
5 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Georges

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
A éviter !
Nous sommes allés pour un week-end et arrivé sur place la gérante nous annonce ne pas connaître Hotels.com (on est surpris puisqu’on a réservé et payé). Elle nous informe n’avoir rien perçu de Hotels.com et nous avons été obligé de payer à nouveau. Soit Hotels.com est très mal accordé avec les hôtels à l’étranger, soit alors ces hôtels à l’étranger ne savent pas où ils mettent les pieds quand ils s’engagent avec Hotels.com. Dans les 2 cas ce n’est pas la première fois qu’un hôtel me fait payer en espèces une fois arrivé sur place alors que j’a déjà payé sur internet.
2 nachten verbleven in juni 2018