6/10 – Redelijk
Lisette
30 sep 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Andere verwachtingen
Ons verblijf was oké. Wij hadden dit hotel uitgekozen als doorreis hotel naar Nederland. Specifiek uitgekozen omdat dit hotel een restaurant had zodat wij niet de stad in hoefden om iets te eten.
Wij kwamen om 19.30 uur aan in het hotel en werden kort en krachtig te woord gestaan bij de receptie om in te checken (de sleutels en geen verdere informatie). Vervolgens kregen wij de mededeling dat het restaurant gesloten was..
Ontbijt werd goed aanbevolen op de website en in het hotel zelf (posters in de lift etc).
De volgende ochtend bij de “ontbijtzaal” was er niemand te bekennen en stond er een tafel met 2 soorten verpakte broodjes en wat pakjes drinken.
Dit kon je in een papieren tasje doen en meenemen. Gelukkig kon je nog wel koffie en thee pakken. Restaurant zelf was trouwens afgezet met stoelen dus je mocht er niet zitten. Voor dit ontbijt hebben wij 13,90 euro p.p. betaald, erg zonde.
Ik zou aanraden zonder ontbijt te boeken, 1 km verderop zit een Lidl die verse broodjes verkoopt.
Kamer was netjes en bedden waren prima. Verwarming stond wel aan bij aankomst waardoor het bloedheet op de kamer was. Kregen de temperatuur niet omlaag d.m.v. airco dus met raam open geslapen. Omdat het hotel naast de A3 is gelegen, hoor je dit met open raam uiteraard wel.
Lisette
1 nacht verbleven in september 2020