San Remo Hotel

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Carazinho

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor San Remo Hotel

Details aan de binnenkant
Superior kamer, balkon | Kamervoorziening
Receptie
Ingang accommodatie
Executive kamer | Woonruimte | Televisie

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Over deze buurt

Kaart
AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000

In de buurt

  • Museu Olivio Otto - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Museu Colégio Notre Dame - 50 min. rijden - 52.0 km
  • Tamandare park - 50 min. rijden - 52.0 km
  • Winkelcentrum Bella Citta - 50 min. rijden - 52.3 km
  • Gare park - 51 min. rijden - 53.0 km

Lokaal vervoer

  • Passo Fundo (PFB-Lauro Kurtz) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪Confraria Store - ‬3 min. wandelen
  • ‪Jarico Hamburgueria - ‬7 min. wandelen
  • ‪E! Sucos - ‬8 min. wandelen
  • ‪Mercearia Avenida - ‬6 min. wandelen
  • ‪La Brasa Burger - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

San Remo Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij San Remo Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een tuin en een kapsalon. Gratis wifi in de kamer, een bibliotheek en een wasserij zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een shuttleservice van/naar de luchthaven en vergaderruimtes
  • Een kluis bij de receptie, barbecues en een lift
  • Gratis kranten, hulp bij uitstappen/tickets en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij San Remo Hotel hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (BRL 10 per dag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 10.00 uur in het weekend

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je BRL 60 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal (tot 12 kg per huisdier)
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Schoonmaakkosten: BRL 90.00 per persoon, per nacht (afhankelijk van de verblijfsduur en unitgrootte)
  • Administratieve toeslag: BRL 150.00 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: BRL 10.00 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: BRL 60 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij San Remo Hotel?

Ja, bij San Remo Hotel zijn honden en katten met een gewicht van maximum 12 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van BRL 60 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel berekent San Remo Hotel voor parkeren?

Parkeren kost BRL 10.00 per dag.

Hoe laat kan ik bij San Remo Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij San Remo Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt San Remo Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat San Remo Hotel?

Dit hotel in Carazinho ligt op 0,3 km van Museu Olivio Otto en op 40 km afstand van Casa da Cultura Dr. Otto Stahl en Beeldenpark van Victor Graeff. Ook Teatro Municipal Múcio de Castro en Museu Colégio Notre Dame liggen op 52 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over San Remo Hotel

8,8

Uitstekend

9,0

Netheid

9,4

Locatie

9,2

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 43 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sérgio Francisco

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

JOAO LUIS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Boa

satisfatória, boas condições na estadia.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Rafael

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Claudineia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Funcionários super atenciosos e prestativos. Fácil acesso ,excelente localização, café da manhã com ótimas opções.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Vanessa

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Carlos Rosano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

CORDIALIDADE

Otimo atendimento, muita simpatia e cordialidade, confortável.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Edgar Augusto

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Roger cristiano

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Wesley

2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Diogo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avaliação hotel

Hotel atende ao que se espera. Acredito que seja o melhor da cidade. Quarto com um bom tamanho, café da manhã muito bom. O estacionamento é pago a parte, poderiam incluir na taxa do quarto e avisar na chegada sobre o mesmo. Há a possibilidade de deixar o carro na frente do hotel sem nenhum problema.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

ALEXANDRE L

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

MARIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

excelente

um otimo custo beneficio
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Roberto Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Cristiano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Custo benefício

Custo beneficio para viagem em família, por ter quarto para 4 pessoas. Nada de mais a comentar.
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Ceres

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Café da manhã
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Tiago

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Juliano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

titulo de mundial do Palmeiras

Muito bom
4 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Gilson

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Rodrigo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Muito satisfatório para quem não busca luxo

QUARTO: pequeno, sem armário ou cabedal. Cama confortável. Ar condicionado barulhento. Roupas de cama, travesseiros e toalhas bem limpas e sem odores ruins. BANHEIRO: ducha com bom leque e pressão. Esquenta sem demorar demais. Box de bom tamanho (espaçoso). Limpeza muito boa. Móvel da pia em estado regular. Disposição ruim dos ganchos para toalhas e interruptores. CAFÉ DA MANHÃ: tem o necessário para uma primeira refeição completa, sem luxos ou mimos excepcionais. Ovos mexidos, pão de queijo, salsichas ao molho, pães, manteiga, duas opções de frutas, suco natural de laranja, cereal, iogurtes, café e leite. Satisfaz sem impressionar apesar dos ingredientes e produtos serem de boa qualidade e saborosos. INFRAESTRUTURA GERAL: acessibilidade não é um ponto forte. O único elevador é pequeno e mostra sinais da idade. O acesso à garagem só é possível por escadas, o que dificulta a logística das bagagens. Sempre que retornei da rua de carro precisei discar o número do hotel (apesar de estar escrito que tem vigilância por câmeras 24h). O estacionamento tem bom espaço para manobras e metade das vagas são cobertas.
2 nachten verbleven in juli 2020