Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Royal Hotel

1 out of 5
Royal Hotel
Boulevard Du Jardin Botanique 8, Brussels

Beoordelingen

4,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 68 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 146 van 307 beoordelingen" "

4,2/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

3,6/10

Voorzieningen

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

3,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mustapha

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van luc op 3 okt 2023
Dear guest thanks for your score

4/10 – Matig

Johannes

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van luc op 1 jun 2023
Dear guest thanks for your score.

8/10 – Goed

Mustapha

Positief: Personeel en service
Locatie is top! Naast het station en winkels. Matras en kussens prima. Gehorig op de gang en in de avond vrij warm. Prijs/kwaliteitverhouding klopt.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van luc op 30 aug 2022
Dear guest thanks for your coments.

8/10 – Goed

franciscus

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nacht op doorreis
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van luc op 17 mei 2022
Chère client merci pour votre commentaire.

2/10 – Ontzettend slecht

Fatima

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Gheorghe

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very dirty and degraded room,
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van luc op 30 dec 2021
Cher invité, merci pour votre commentaire, nous sommes surpris que vous ne nous ayez rien dit pendant votre séjour. Cependant, nous verrons cela en interne et vous reviendrons dès que possible. Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Laura

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was geen wc-bril. Er zat bloed aan de slaapkamermuur. Geen wifi op de kamer. De trapleuningen zaten los. Er waren geen handdoeken. Er werd netjes schoongemaakt. Toen ik om handdoeken vroeg kreeg ik er een. Vriendelijke mensen.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van luc op 25 okt 2021
Dear guest, thank you for your comment, we are surprised that you did not tell us anything during your stay. However, we'll see this internally and get back to you as soon as possible. Regards

2/10 – Ontzettend slecht

jeanette

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good location , the rest was very bad
room was dirty, found soks of another person in bed
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van luc op 25 okt 2021
Cher invité, merci pour votre commentaire, nous sommes surpris que vous ne nous ayez rien dit pendant votre séjour. Cependant, nous verrons cela en interne et vous reviendrons dès que possible. Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van luc op 1 sep 2021
DEAR GUEST THANKS FOR YOUR COMMENTS.

2/10 – Ontzettend slecht

Abdelkader

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon smerig en de hele kamers plus de wc douche en noem maar op.. bah bah bah.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van luc op 8 jul 2021
Dear customer, thank you for your comment. We don't understand why you didn't say anything during your stay when you saw your room before paying for it. However, we will see this internally and get back to you. Bav

8/10 – Goed

Hassana

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van luc op 17 sep 2020
Dear guest thanks for your score

6/10 – Redelijk

AA

Positief: Netheid, personeel en service
o
Je Goed
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van luc op 4 sep 2020
Dear guest thanks for your coments.

8/10 – Goed

wilfried

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De eerste kamer leek op een kelderverdieping met een klein raampje. Na reclamatie een andere betere kamer gekregen
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van luc op 29 mrt 2020
Beste klant, bedankt voor de reactie.

4/10 – Matig

Ghariba

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van luc op 17 mrt 2020
Dear guest thanks for your score.

2/10 – Ontzettend slecht

leila

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van patrick op 16 okt 2019
Thanks

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Bed vond ik beetje te hoog. En verbouwing is gaande.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van luc op 24 okt 2019
Dear guest thanks for comments we will that with our staff and come back to you soon. Best regards.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
° geen lampje naast het bed ° weinig info op de kamer ° tv werkte niet, zouden uitleg krijgen, maar niet gebeurd ° ontbijt liet de wensen over (toastbrood en melkbroodjes)
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van patrick op 9 jul 2019
Geachte klant, bedankt voor uw reactie, wij zullen dit intern behandelen en bij u terugkomen. Met vriendelijke groeten.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Ouwe vieze troep was t, nu was t ook geen duur hotel maar die sloeg echt alles!!! Wc stinkt naar pis, half rolletje wc papier, muren vies, badkamer vies, schimmel, bij mekaar geraapt zooitje was t. Foto’s lijken niets van wat t in werkelijkheid is! Vroeg om andere kamer maar de interesse van personeel was ver beneden maat. Keek later in de recensies en zag daar iets staan over het feit dat dit hotel überhaupt nog op een site als trivago en booking mag staan, ik ben het volledig met deze mensen eens. Heb vaker in een hotel geslapen onder de 100,- en die waren prima, schoon vriendelijk kwa personeel. Mijn advies, ook al zit alles vol en is dit je enige optie! NIET DOEN!!!!!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van patrick op 9 jul 2019
Geachte klant, bedankt voor uw reactie, wij zullen dit intern behandelen en bij u terugkomen. Met vriendelijke groeten.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van patrick op 28 mei 2019
Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very very very bad and everythings not respect the rooms its not ckean not amazing the people of te reception its bad
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van patrick op 25 mrt 2019
Thank you, thank you for your comment. We are surprised that you did not tell us anything during your stay. cordially

2/10 – Ontzettend slecht

Anoniem

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel vuil. Kamer was te klein. Xag er niet uit als op de foto ii heb naar een nieuwe kamer moeten vragen. Lakens hadden vlekken. Heel onhygiënisch!!!
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van patrick op 30 jan 2019
Geachte klant, bedankt voor uw reactie. Houd er rekening mee dat opmerkingen van klanten ons helpen onze services te verbeteren. eerbiedig

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viel tegen weinig voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van patrick op 20 dec 2018
Geachte klant, bedankt voor uw antwoord. Houd er rekening mee dat feedback van klanten ons helpt onze services te verbeteren. eerbiedig

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tja slapen was lastig op de muffe kamer................. ......
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van patrick op 13 dec 2018
Thanks

6/10 – Redelijk

Arnold

Rooms clearly less posh as in the photo's (tiles, no wood on floors etc.). No elevator and you have to go at least one stairs up. Breakfast is the absolute minimum (marmelade, butter and bread). Only the coffee is ok. For the low price I booked it it is a kind of ok, but if you have to pay average Brusels prices here best go elsewhere.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van patrick op 27 nov 2018
Dear customer, thank you for your comment. Keep in mind that customer comments will allow us to improve our services. Respectfully

4/10 – Matig

Gerrit, Oud Beijerland

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was goed loopafstand van de centrum. Goed voor een overnachting meer niet.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van patrick op 11 aug 2018
bedankt voor je reactie

2/10 – Ontzettend slecht

YOTA

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
価格が安く場所が良かったので利用いたしました。 しかし、部屋については壁は薄く、隣の方が鍵を開けるたびに起こされます。シャワーやトイレも同様に音が大きく聞こえます。 また、たまたまですが、隣の人が帰ってくるたびに叫び声をあげ、テレビの音量を大きくして流すものですから最悪でした。 価格なりの客層ということでしょうか。
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van luc op 13 mei 2024
Dear guest thanks for your coments and score.

6/10 – Redelijk

Yimin, San Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid
Ok
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van luc op 18 apr 2024
Dear guest thanks for your coments.

2/10 – Ontzettend slecht

Gaspard

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van luc op 18 mrt 2024
Dear guest thanks for your score.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dusche ohne Duschkopfhalterung
War ok aber mir waren folgende Dinge aufgefallen: - es gab keinen Raum für die Gepäckaufbewahrung. Unsere Taschen standen im Flur bis der CheckIn möglich war. - im Empfangsbereich gab eine keine Toilette, nur im Hotelzimmer selbst - eine Lobby gab es nicht - die Dusche hatte zwar einen Duschkopf, jedoch keine Halterung - das Badezimmer verfügte über 2 Türen: Eine zum Schlafzimmer, die andere zum Flur. Die zweite Tür war abgeschlossen, jedoch konnte man dennoch vorbeilaufende Hotelgäste hören und ihre Schatten durch den Türschlitz sehen. Etwas unangenehm. - unser Zimmer lag zum Innenhof und von anderen Hotelzimmern konnte bei uns reingeschaut werden. Dementsprechend haben wir die Gardinen immer geschlossen gehabt
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van luc op 18 mrt 2024
Dear guest thanks for your coments.

2/10 – Ontzettend slecht

wei xiong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van luc op 18 mrt 2024
Dear guest thanks for your score.

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inadmissible
Une imposture. Ne vous fiez pas aux photos, c’est une publicité mensongère ! J’ai réservé une chambre pour une nuit. La chambre était d’une saleté innommable : poils dans les draps, matelas avec des tâches marrons. À croire que des clients avaient confondu toilettes et matelas ! Lorsque j’en ai fait part au réceptionniste, je n’ai eu droit à aucune excuse, aucune solution proposée. Bien sûr, je n’ai pas passé la nuit dans cette chambre. L’hôtel, à ce jour, refuse de me rembourser. Cet établissement devrait mettre la clef sous la porte !
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van luc op 18 mrt 2024
Dear guest thanks for your coments.

8/10 – Goed

christian

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

IDOWU, Poznan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Below my expectations. I can’t mention my complaints here but the app management should look into some properties and gets the right value pls it’s important
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 star is way too many stars. There was dried blood on the curtains. The room smelled like old dirt, smoke, and cat urine. The stairs are dark, steep, and shallow. I’ve stayed in some rough places. This place is worse than all of them. Just disgusting.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van luc op 16 nov 2023
Dear guest thanks for your score

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammadreza

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van luc op 16 nov 2023
Dear guest thanks for your score

2/10 – Ontzettend slecht

Jeppe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van luc op 18 okt 2023
Dear guest thanks for your score

4/10 – Matig

John

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van luc op 18 okt 2023
Dear guest thanks for your score

6/10 – Redelijk

Patricia

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Convenient location
It was pleasant but with some minor issues… no elevator- hard to manage luggage up the stairs, 1 bathroom light not working- reported but not fixed The sleeping area was big and the bed was very comfortable. Few meters from metro station and within walking distance to mayor attractions
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van luc op 25 sep 2023
Dear guest thanks for your coments.

8/10 – Goed

Patricia

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van luc op 22 sep 2023
Dear guest thanks for your score

2/10 – Ontzettend slecht

Hrachya

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van luc op 8 okt 2023
Dear guest thanks for your score

2/10 – Ontzettend slecht

Espérance

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hygiène est déplorable. Les toiles d'araignée et la poussière sur le ventilateur ne permettent pas de l'utiliser. Les escaliers ne sont pas adaptés, en cas d'évacuation, il faut avoir un bon physique pour les descendre. On ne peut pas fermer la fenêtre complètement, alors qu'elle donne sur le boulevard. Des petits travaux pourraient rendre la chambre propre et utilisable.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van luc op 15 sep 2023
Chere client merci pour votre commentaire

2/10 – Ontzettend slecht

John Marius

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommended
I have never stayed at such a dirty and dusty place. Completely run down. I moved out after the first night. Would never recommend anyone to stay here, and I regret not reading the reviews. The only positive about it is there were no insects in the room.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van luc op 8 sep 2023
dear guest thanks for your coments

4/10 – Matig

Shinyoung

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van luc op 28 aug 2023
Dear guest thanks for your score

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Unclean
It had rats!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van luc op 23 aug 2023
merci pour votre commentaire

8/10 – Goed

Derick, Singapore

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Train station. Food Stalls just outside.
Reactie van luc op 23 aug 2023
merci pour votre commentaire

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proche du centre
Reactie van luc op 23 aug 2023
Merci pour votre commentaire

6/10 – Redelijk

Stéphane

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Un bon hôtel sans prétention
c'est un bon hôtel pour un transit entre deux correspondance. Le parking public est pas loin et plein de possibilité pour se restaurer. Attention, l'avenue principale est très bruyante et les chambres sont plutôt bien isolé
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van luc op 2 jul 2023
Chère client merci pour votre commentaire.

6/10 – Redelijk

Valdemir

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van luc op 26 jun 2023
Dear guest thanks for your score and coments.

6/10 – Redelijk

Antonia Eugenia, Mérida

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación excepto que tuvimos problemas de agua en el baño, la regadera no funcionó correctamente, fallaba el suministro
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van luc op 26 jun 2023
Dear guest thanks for your score and coments.

6/10 – Redelijk

Jessica

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre sale, salle de bain pas pratique, draps pas propre ... ! Je ne recommande pas
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van luc op 15 jun 2023
Chère client merci pour votre commentaire