Marriott San Francisco Fisherman's Wharf

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Lombard Street

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Marriott San Francisco Fisherman's Wharf

Kamer, 2 queensize bedden, niet-roken, uitzicht op de binnenplaats | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer
Uitzicht vanuit accommodatie
1 slaapkamer, luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer
Voorkant van accommodatie
Familie suite, 2 queensize bedden | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Bar
  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Fitnessruimte
De huidige prijs is € 178
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Kamer, 1 kingsize bed (Mobility Accessible, Roll-In Shower)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Junior suite, 1 kingsize bed, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 queensize bedden

9,0 van 10
Fantastisch
(93 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op de binnenplaats

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 queensize bedden, niet-roken, uitzicht op de binnenplaats

9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, 2 queensize bedden (Hearing Accessible)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, 1 kingsize bed

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(84 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familie suite, 2 queensize bedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, 1 kingsize bed (Mobility Accessible, Tub)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed (Mobility/Hearing Accessible, Tub)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 queensize bedden (Mobility Accessible, Roll-In Shower)

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1250 Columbus Ave, San Francisco, CA, 94133

In de buurt

  • Lombard Street - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Pier 39 - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Moscone Convention Center - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Oracle Park - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Alcatraz Island - 22 min. rijden - 3.9 km

Lokaal vervoer

  • Tramhalte Taylor St & Bay St - 3 min. wandelen
  • Station San Francisco - 5 min. rijden
  • San Francisco International Airport (SFO) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪In-N-Out Burger - ‬5 min. wandelen
  • ‪The Buena Vista01 - ‬4 min. wandelen
  • ‪Applebee's Grill + Bar - ‬6 min. wandelen
  • ‪Cioppino's - ‬4 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Marriott San Francisco Fisherman's Wharf

Hotel met een chique stijl niet ver van Lombard Street
Marriott San Francisco Fisherman's Wharf bevindt zich dicht bij Pier 39 en Alcatraz Island en biedt een droogkuis/wasserijservice, een bar en een fitnesscentrum. Het plaatselijke restaurant Red Fin Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten blijven online dankzij wifi in de kamer (toeslag) en genieten ook van een businesscentrum.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Limousine- of autoservice, een uitgebreid ontbijt (toeslag) en valetparkeerservice
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een lift
  • Rookvrije accommodatie, bagageopslagruimte en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 285 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop extra's zoals kluisjes en wifi. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Recyclage, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Gedeeltelijk open badkamers met designer toiletartikelen en bad/douchecombinaties
  • Smart-tv's van 27 inch met Netflix
  • Koelkasten, gratis kinderbedden en koffiezetapparaten/waterkokers

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (USD 12,95 per nacht), kabelinternet (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Limousine-/autoservice
  • Overdekt valetparkeren ter plaatse (USD 75 per nacht; inclusief in- en uitrijden)

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: USD 24,95 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Red Fin Lounge
  • Red Fin Restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Doucheruimte met douchezitting en handgrepen
  • Handgreep in de badkuip
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Verlaagd deurslot
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 5 etages
  • Balzaal
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Gedeeltelijk open badkamer
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Netflix
  • Smart-tv van 27 inch

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Recycleren
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Volwassenen vanaf 18 jaar dienen alle aansprakelijkheid voor de boeking te accepteren
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je USD 100.00 per accommodatie, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal (tot 23 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 18 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 20.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bestemmingstoeslag: USD 39.97 per accommodatie per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer USD 24.95 per persoon
  • Toeslag voor wifi in de kamer: USD 12.95 per nacht (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor kabelinternet op de kamer: USD 12.95 per dag (bedrag kan variëren)
  • Valetparkeerkosten: USD 75 per nacht (incl. in- en uitrijden)
  • Toeslag voor huisdieren: USD 100.00 per accommodatie, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: USD 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Marriott Hotel San Francisco Fisherman's Wharf
Marriott San Francisco Fisherman's Wharf
San Francisco Fisherman's Wharf Marriott
Marriott San Francisco Fisherman's Wharf Hotel
San Francisco Marriott
Marriott Hotel San Francisco
Marriott San Francisco Fisherman`s Wharf Hotel San Francisco
Marriott San Francisco Fisherman's Wharf Hotel
Marriott San Francisco Fisherman's Wharf San Francisco
Marriott San Francisco Fisherman's Wharf Hotel San Francisco

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Marriott San Francisco Fisherman's Wharf?

Ja, bij dit hotel zijn honden en katten met een gewicht van maximum 23 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van USD 100.00 per accommodatie, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Marriott San Francisco Fisherman's Wharf?

Vandaag, 14 jul. 2025, kost een verblijf bij Marriott San Francisco Fisherman's Wharf van één nacht voor twee volwassenen op 21 jul. 2025 min. € 144,19, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Marriott San Francisco Fisherman's Wharf voor parkeren?

Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 75 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Marriott San Francisco Fisherman's Wharf inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Marriott San Francisco Fisherman's Wharf uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Marriott San Francisco Fisherman's Wharf?

Dit hotel ligt in Fisherman's Wharf, op 15 minuten wandelen van Lombard Street en Pier 39. Ook Presidio of San Francisco en Moscone Convention Center liggen op 5 km afstand. Tramhalte Taylor St & Bay St en Tramhalte Taylor St & Francisco St liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Marriott San Francisco Fisherman's Wharf

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 617 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 211 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 57 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1004 beoordelingen

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Damian

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service is great. Everything was sparkling clean and new. I recommend it 100%
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Shaun

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was extremely clean and the room service was done daily. The hallway scent was so fresh and I like how the hotel gave me water bottles so I could fill them up whenever I needed to. The location was super convenient and I was able to navigate around easily.
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

susan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Only one mirror in room - in bathroom. Restaurant had inconvenient hours. Front desk staff not friendly.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Marriott was an excellent selection for our vacation stay. Exactly location to walk to the Fisherman’s Wharf. Staff was nice and friendly.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Can was so helpful .
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

james

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
There were a lot of extras in this reservation. Parking is valet only at $75/day, not included. In Expedia this place is listed as a Breakfast included hotel. But it is only AVAILABLE at $30/person, not included. It's not a bad hotel, but it would be nice if they didn't engage in these gimmicks and just told the truth upfront.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Samar

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TY
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Kathie

7 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Troy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Andres

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

karina

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
El hotel está bien pero en la limpieza deja mucho que desear, la ducha estaba sucia (había residuos de jabón) y en el restaurante no cuidan la limpieza, me dieron un café y la taza estaba sucia (tenía residuos de labial). El personal tampoco es muy amable, excepto por la persona que te asigna mesa en el restaurante (una latina)
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

KAREN

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of this hotel is great to get to Fisherman's Wharf, Pier 39, Ghirardelli Square, Cable Cars and a stop for the Big Bus. King Room was surprising large with lots of storage (drawers) to put clothes in. Had a mini fridge but no Microwave. Bathroom was nice with a large shower. Everything looked recently remodeled. Bed was comfy, pillows not so but everyone has a favorite pillow type. Lobby non-descript but most desk clerks were friendly. Restaurant open for breakfast and dinner only. Very Expensive. You can find better and cheaper options outside the hotel. I would book this hotel again.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Terry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great and the room was clean
5 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Marcia

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Yolana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and the property was clean and very nice.
3 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Muyi

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was the first time I’ve ever stayed at a hotel where Wi-Fi required an additional daily fee — quite surprising in this day and age. On top of that, if you need to store your luggage after checkout, the hotel offers no storage space at all; you have to pay extra to store it at a nearby hotel. Another thing to note is that the ground floor is actually considered the basement, and the second floor is the main floor. If you’re staying on the second floor, be prepared for potentially unbearable noise. Overall, not a great experience given to it’s cost.
4 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Efraín

1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Harvinder

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel but what is going on with the destination fee? Like an obscure way to rip people of on nonsensical fees. It should be put directly into the price and not doing dodgy business like this.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

John Duc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Joenar

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Cleaned
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Everyone was helpful from check in to getting a taxi when we left. This restaurant prices were very high. We’ll have to eat elsewhere next time.
2 nachten verbleven in april 2025