Queen Hotel
Accommodatie voor gasten met huisdieren in Sesto S. Giovanni, bij het congrescentrum, op enkele stappen van Carroponte
Fotogalerie voor Queen Hotel





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Kleerkast
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
2 slaapkamers
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Werkplek voor laptop
Een bureau
Alle foto's voor Grand tweepersoonskamer laden

Grand tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Werkplek voor laptop
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Galleria Vik Milano - Townhouse Galleria - Small Luxury Hotels of the World
Centrum van Milaan
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 291 beoordelingen
De prijs is € 524
inclusief belastingen en toeslagen
18 dec - 19 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Luigi Granelli 55, Sesto San Giovanni, MI, 20099
Over deze accommodatie
Queen Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Bristol
Hotel Bristol
- Bar
- Schoonmaakservice
6.4 van 10, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 5 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Schoonmaakkosten: EUR 10 elke 2 dagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contant geld
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Queen Hotel Inn
Queen Hotel Sesto San Giovanni
Queen Hotel Inn Sesto San Giovanni
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Queen Hotel
Beoordelingen
6,4
6,8/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Jolanda
Zakenreiziger
29 sep 2025
Negatief: Netheid
Jolanda
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Nathalie van de
24 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathalie van de
4 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Debora
Reisde met familie en kleine kinderen
24 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debora
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Tsubasa
10 nov 2025
Tsubasa
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
31 okt 2025
Claudia
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
jolie
26 okt 2025
jolie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Amedeo
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amedeo
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Federico Samuele
18 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Federico Samuele
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Olatubosun Jacob
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Olatubosun Jacob
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Valeria
10 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Valeria
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Elham
Reisde met een groep
9 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elham
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stefano
Zakenreiziger
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefano
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stefano
Zakenreiziger
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefano
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Emilio
Reisde met familie
28 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emilio
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ana
23 sep 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Daniele
14 sep 2025
Daniele
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Anton
8 sep 2025
Positief: Personeel en service
Anton
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Renata
Reisde met familie
26 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Renata
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
SOLANGE
24 aug 2025
SOLANGE
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Luca
20 aug 2025
Luca
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
REZAN
Reisde met familie
18 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
REZAN
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Bettina
Reisde met partner
16 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bettina
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Edward
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen

Edward
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Ana Belen Martínez
Reisde met familie
11 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Belen Martínez
5 nachten verbleven in augustus 2025

















