Golden Court Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van KSL City Mall

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een plafondventilator
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een plafondventilator
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een plafondventilator
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Premier kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een plafondventilator
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een plafondventilator
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Superior King Room

  • Max. aantal: 2

Family Room Non smoking

  • Max. aantal: 4

Deluxe Triple Room Non smoking

  • Max. aantal: 3

Deluxe Double Room Non smoking

  • Max. aantal: 2

Executive Deluxe King Room Non smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Premier Room

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No.33, Jalan Tun Abdul Razak, Susur 1/1, Johor Bahru, Johor, 80000

In de buurt

  • KSL City Mall - 2 min. rijden - 1.5 km
  • Plaza Pelangi - 2 min. rijden - 1.2 km
  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru - 4 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Kempas Baru Station - 10 min. rijden
  • Station Kranji - 11 min. rijden
  • Senai International Airport (JHB) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Warung Tomyam SA - ‬15 min. wandelen
  • ‪Ikan Bakar Tampin - ‬14 min. wandelen
  • ‪榕樹下金目盧魚肉粿條湯 - ‬6 min. wandelen
  • ‪Zus Coffee - ‬9 min. wandelen
  • ‪Mee Peng 迷萍果條湯 - ‬14 min. wandelen

Over deze accommodatie

Golden Court Hotel

Hotel vlak bij Johor Bahru - Stadsplein
Vlak bij KSL City Mall ligt Golden Court Hotel, waar gasten genieten van dagelijks een gratis receptie, een shoppingcenter ter plaatse en een restaurant. Verwen jezelf met wellness, zoals thalassotherapie, reflexologie of een body scrub. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, snelle uitcheckservice en een automaat
  • Een 24-uurs receptie, geldautomaat/bankservice en een waterkoeler
  • Een lift, bagageopslagruimte en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed en bedden met traagschuimmatrassen
  • Badkamers met douches en bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar van 9 tot 17 (MYR 10 per dag)
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 10 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Reisgidsen
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Reflexologie
  • Thaise massages
  • Thalassotherapie
  • Wikkeltherapie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Draagbare tillift beschikbaar
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Trapleuningen
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: MYR 10 per dag
  • Toeslag voor parking in de buurt: MYR 10 per dag (open van 9 tot 17)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Court Hotel Johor Bahru
Golden Court Hotel
Golden Court Johor Bahru
Golden Court Hotel Hotel
Golden Court Hotel Johor Bahru
Golden Court Hotel Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Golden Court Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Golden Court Hotel voor parkeren?

Parkeren kost MYR 10 per dag.

Hoe laat kan ik bij Golden Court Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Golden Court Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Golden Court Hotel?

Dit hotel ligt in Centraal District, op 3 km afstand van Holiday Plaza, KSL City Mall en Johor Bahru - Stadsplein. Ook Glazen Tempel Arulmigu Sri Rajakaliamman en Plaza Pelangi liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Golden Court Hotel

6,2

6,4

Netheid

4,8

Locatie

6,0

Personeel en service

5,4

Milieuvriendelijkheid

6,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 45 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

HWEE BENG

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

expect less than basic for this hotel

the indian lady at counter was friendly. Shower gel has nice smell. Parking convenient but need download parking app to pay. a bit difficult to find the location. google map a bit lost. surrounding no food. but according to friendly indian lady, walking distance about 10-15 mins got a few indian restaurants. we decided to call for delivery for breakfast. grab pay about RM15 to KSL. so u roughly know the distance. At night dont come back too late after 11pm. heard from grab uncle there are road blocks. so do ask the counter. not sure they will know or they will tell or not terrible hotel stay... 1) first time i see a lift without numbers only blind friendly 2) bedsheets all with stains 3) blankets with terrible stains 4) ants crawling everywhere 5) TV can't watch 6) telephone no indication what number to call for housekeeping. tried Zero. no one picks up 7) no fan control. fan is at full speed. never switch on, a bit stuffy. switch on, too big. because is right under the bed, children too cold. 8) fridge inside rusty 9) shower area no shower curtain. toilet bowl and floor sure wet 100% 10) shower room light spoil. only toilet lights working 11) under sink leaking. they put a dustbin underneath at first i thought is normal to do so.. then later realsied is because to catch leaking water. 12) stay at your risk.. mirror seems 2-way. anyway can't proof. so we use towel to cover up both mirrors.
stained bedsheet
ceiling drip water on bed
you can see the damage cause by water on ceiling
stained blanket
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Have to wait around 10mins when we are extremely exhausted from 1 day drive for the receptionist on night 11/11/2023 to search for our online recepit in their hotel booking. There are som hairs at floors when we enter the room but overall ok with the price
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

WEN HUI

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Shawn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super friendly and helpful staff. The room was ok. Beds aren’t super comfortable but, they weren’t that bad. Wifi was good.
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Haruo

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Christopher

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Takeo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
予約の段階で朝食サービスがとなっていたが、それがなかった。 表示された場所とホテルの実際の場所が異なっていた。 チェックアウトタイムが13:00となっていたが、予約が一杯入っているので12:00チェックアウトになった。
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ardina Linley

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Reiynnish

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ants attack

The room was good but the fan makes loud squeeky noise sometimes and there are ants nearby the window untill it crawl around the floor. Perhaps could do some pest control.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Li chen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

CP值高的住宿

地點較偏僻,週遭環境衛生欠佳!飯店重新整理過乾淨舒服,冷氣遙控器在很高的地方無法控制 吊扇、廁所排風扇噪音大,最好更新,服務人員非常友善加分許多! 附簡單早餐,CP值高
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Desmond

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Budget hotel. Nothing to expect. Clean rooms
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Nur Azlin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

soon fui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor wifi

Everything was acceptable except the wifi. Connected but forever ‘connecting’ on whatsapp.

6/10 – Redelijk

Aslinah

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

A weekend getaway

The room is spacious enough with a small window. Not much view though cos blocked by the other building. Bed is comfortable. OK for the price we paid. However, hotel is not easy to locate as the local area is quite rundown.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Gururaj, Singapore

Positief: Personeel en service

Simple but neat.

The lady staff at the reception were very helpful and courteous. Good feeling.
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

komen skit

Kawasan hotel agak sunyi. Remote aircon takde, just ade mcm controller tp dia tampal tinggi kat atas dan susah nak adjust. Internet connection teruk. Sarapan-----ok la.

8/10 – Goed

norhayati

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

nice stay

worth for money.... clean and comfort with basic amenities. nearby city centre but not walking distant.

10/10 – Uitstekend

Daven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stuff not so nice

2/10 – Ontzettend slecht

NUR FARAHANI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad service ever!!!

The worst experience ever. Already booked and make a full payment. But once to check in the recept inform room already full. And with the rude attitude ask to go to another branch.

6/10 – Redelijk

Wai Hoe

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The morning shift Indian lady receptionist is rude. There is no hairdryer available, not even upon request. Free breakfast is average. Room service is bad, the staff forgotten to change the soap and left a bunch of used soap on the shower area. Other than that is okay, room is comfortable, the area is quiet (however it is not safe to walk around since it is too quiet especially at night).

10/10 – Uitstekend

Setmar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean,Budget friendly hotel

Clean room, good stay