Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru

3.5-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru

Lobby
Lobbylounge
Familie suite | Lakens van Egyptisch katoen, donsdekens, pillowtop-bedden, een minibar
Zitruimte lobby
Terrein van de accommodatie

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een donsdeken
Lakens van Egyptisch katoen
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Pillowtop
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Een donsdeken
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden OF 2 tweepersoonsbedden

Superior driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een bed met pillowtop-matras
Verduisterende gordijnen
Een zetelbed - tweepersoons
Een donsdeken
Luxe beddengoed
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een donsdeken
Lakens van Egyptisch katoen
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Pillowtop
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed (Single)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Pillowtop
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 18 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Single Room

  • Max. aantal: 1

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2

Family Suite

  • Max. aantal: 4

Superior Triple Room

  • Max. aantal: 3
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Harimau, Taman Abad, Johor Bahru, Johor, 80250

In de buurt

  • Plaza Pelangi - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • KSL City Mall - 8 min. wandelen - 0.8 km
  • Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 2 min. rijden - 2.6 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 2 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station JB Sentral - 3 min. rijden
  • Station Kranji - 7 min. rijden
  • Senai International Airport (JHB) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ho Seng Kee 何成记 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Restoran E&Y - ‬5 min. wandelen
  • ‪Subway - ‬4 min. wandelen
  • ‪Del’s Kitchen - ‬7 min. wandelen
  • ‪The Coffee Bean & Tea Leaf - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru

Hotel vlak bij KSL City Mall
Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru bevindt zich dicht bij Komtar JBCC-winkelcentrum en Johor Bahru - Stadsplein en biedt een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse. Het plaatselijke café met Aziatische gerechten, Hallmark Cafe, serveert ontbijt, brunch en lunch. Je kunt er genieten van een kindermenu. Gratis wifi in de kamer, een bar en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, bagageopslagruimte en hulp bij uitstappen/tickets
  • Een automaat, conciërgeservice en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 64 kamers hebben voordelen zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen, pillowtopmatrassen en donsdekens
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Televisies van 32 inch met satellietzenders en een dvd-speler
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Filipijns, Indonesisch, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (MYR 5 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: MYR 35 voor volwassenen en MYR 20 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Coffee Lounge
  • Hallmark Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (23 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Art-decoarchitectuur
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je gebruik wilt maken van laat inchecken, dien je vooraf contact op te nemen met het hotel.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 50.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan MYR 50.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: MYR 50 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer MYR 35 voor volwassenen en MYR 20 voor kinderen
  • Betaald parkeren (openlucht): MYR 5 per dag
  • Toeslag voor babybed: MYR 50.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: MYR 50.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hallmark Regency
Hallmark Regency Hotel
Hallmark Regency Hotel Johor Bahru
Hallmark Regency Johor Bahru
Hotel Hallmark Regency
Regency Hallmark
Hallmark Regency Johor Bahru
Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru Hotel
Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru Johor Bahru
Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru voor parkeren?

Parkeren kost MYR 5 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru?

Dit hotel ligt in Centraal District, op 3 km afstand van KSL City Mall, Komtar JBCC-winkelcentrum en Johor Bahru - Stadsplein. Ook Gebouw van Sultan Ibrahim en Istana Besar liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Hallmark Regency Hotel - Johor Bahru

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 324 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 145 van 324 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 324 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 324 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 324 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Redelijk tot goed.

Redelijk tot goed verblijf. De tweede etage is erg slecht voor ontvangst wifi en tv. Ben verhuisd naar de 1ste etage waar het beter ging. Geen ramen in het midden gedeelte. Op de kamer zelf kan wel wat onderhoud plaatsvinden. Stoel kapot, afdekplaatje wastafel weg, deur kast sluit niet goed. Erg rommelig ontbijt, weinig Westerse gasten. Zoals ik zei redelijk tot goed.

6/10 – Redelijk

Mei Chen

Reisde met familie
Positief: Netheid
Front desk stuff not friendly
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

TASUKU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

シンガポールを知った後で泊まると超快適&お値打ち

広くて快適なホテルです。各種設備、シャワーなども問題なく使えました。前日までシンガポールで泊まってた宿はここよりも高いのにドミトリーだっただけに、ジョホールバルの物価の安さに感動です。 チェックイン時にデポジットとして60リンギット請求されますが、これは事前に聞いてなかったので少々戸惑いましたが。60リンギットのうち10リンギットは税金なので、戻ってくるのは50リンギットです。
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Sin Mun, Twyford

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Next to a food court, but overall hotel amenities could be better upgraded.
2 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Yoshito

地図でみると、JBセントラルから近い。だが自動車用の道路で街が分断されているので、徒歩で移動するのは厳しい。grabを使う、もしくは路線バスを使って移動するしかない状況。
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Linda

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sau Chun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Satisfactory accommodation experience

Good accommodation experience, nearby night market and supermarket. Transport is not well good, only 3 bus route pass thru, but no one can go to Larkin Sentral for long distance bus connection. That’s not good enough. Hotel and front desk service is satisfactory. Breakfast is delicious. Housekeeping service is efficient and fast to give help and delivery product to us.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Gong Chyi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Worth your price stay.

The location is good. A food court is nearby. Price is worth it.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Sii Doo Donny

2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Gong Chyi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

Good location with KSL around.

The family with kids next door were noisy even at 1am.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

kenneth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
food court
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Teoh Ai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
near to JB sentral
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Yong

2 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Tan

6/10 – Redelijk

Lai

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Sharon Maggie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Property needs upgrading eg carpet is wearing thin, decorations are outdated
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Nurul Asyiqin

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Mohd razali

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bathtub only hot water, cool water was no function
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Miss

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice but need to upgrade your tv channel

Nice place. Nice breakfast. Even our aircond problem but they manage to fix it. And its cold. But we not satisfied with your TV channel. We only get TV3. So bored. Pls upgrade your tv channel. But overall nice place.
2 nachten verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

AIMY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfort stay

nice and convenient stay with a food court just behind the hotel building
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
overall satisfied. Value for money.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

CYT, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Near eating places, helpful staff, value for money breakfast.
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Chan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Poor Housekeeping

Pillow case not change. Toilet condition is bad.
1 nacht verbleven in november 2019