Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van ibis Girona Costa Brava

2 out of 5
ibis Girona Costa Brava
C/ Francesc Ferrer 16, Girona

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 147 van 418 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 211 van 418 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 418 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 418 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 418 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fred.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede tussen stop
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Siera

Het personeel was vriendelijk. Zij spraken behalve Spaans ook Frans. Misschien is de Engelse taal wel zo prettig om die erbij te doen. De receptie spreekt wel Engels. Aan het buffet 's avonds is aandacht besteed. Prijs/kwaliteit is goed. Wij komen hier vaker!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ibis Girona op 14 okt 2023
Hello Siera,Thank you for sharing your review with us.Thank you for your kind words towards our staff and evening restaurant!We are pleased to know you enjoyed your stay with us. We look forward to receiving you again soon.Kind regards,Ibis Girona

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marinus George

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

jan, Boom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kwaliteit/prijsverhoging. Vlotte check-in. Toch wel een stukje stappen naar het centrum
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Ibis Girona op 31 jul 2022
Hello Jans, Thank you for your review about our hotel! We are pleased you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Ibis Girona

6/10 – Redelijk

hannie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PRIMA
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geert

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
door de lockdown hotel gesloten !!! reis gaat niet door geen info gekregen ivm restitutie hotelsom geen antwoord gekregen op mail rechtstreeks aan hotel
1 nacht verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat er een buffet aanwezig was. Het eten was vers en van goede kwaliteit.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Netjes, heerlijk ontbijt, goede bedden. Netjes, heerlijk ontbijt, goede bedden.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Henk, Berkel en Rodenrijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij het vliegveld, net jes en schoon
Wij waren op doorreis en verbleven 1 nacht in het hotel
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Roel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibis Girona, handig met de eigen auto
Vriendelijk personeel, basic kamer, zoals je die van Ibis verwacht, functioneel met alle voorzieningen voor een prettig verblijf. Hotel ligt op 15 minuten van vliegveld en op 5 auto minuten van de oude binnenstad. Prima hotel als tussenstop. Ibis ontbijt netjes verzorgd.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Twan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volgende keer weer
Uitstekend en de prijs beslist gunstig
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel op loopafstand van centrum. Ideaal als tussenstop naar het Zuiden
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Jason

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geen slecht hotel voor het geld.
Locatie van het hotel is goed. Het centrum van de stad is een kilometer van het hotel. Ook is het makkelijk om ergens anders heen te gaan vanuit het hotel. Service is goed. Het ontbijt is redelijk, maar de koffie is slecht. Het is wel mogelijk om betere koffie aan de bar te bestellen maar dit kost extra. Het diner stelt niet veel voor, het is een lopend buffet met veel aanbod maar de kwaliteit is slecht. Maar in de stad is een groot aanbod van eettentjes en restaurants en wil adviseren om daar heen te gaan. De kamers zijn klein en simpel ingericht, geen extra poespas maar ik miste wel een klok. De comfort is niet super en de kamers zijn warm en slecht geventileerd. Ook is van geluidsisolatie weinig sprake, mede door de laminaat vloeren in de kamers zijn de naaste gasten te horen in hun kamers. Geen slecht hotel voor de prijs, en ik zou hier wel terugkeren.

10/10 – Uitstekend

Yvonne, Ermelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was gelegen dicht bij het ziekenhuiswaar ik moest
Kamer zag er keurig uit. Was ook zeer betaalbaar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IBIS Girona
Prima hotel om te overnachten. Jammer dat de shuttlebus naar het vliegveld er alleen in de zomer is, taxi is best duur.

8/10 – Goed

josep

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Enriqueta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tot correcte, pero molt aprofitat l'espai (habitacions, wc, ascensors.)
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Darren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean hotel , good value and 20 minute stroll from the centre of Girona .
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dylan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Whilst the room was fairly basic it had everything that I needed and was very comfortable and quiet. The room was kept very clean. The staff were very pleasant and helpful and appeared concerned that everything was alright. It took about 20 minutes to walk into the town and there are supermarkets within a ten minute walk. The hotel has got a small garden which is pleasant to spend time in. The breakfast was good and it is possible to have a buffet meal in the evening.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

DAVE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very helpful with all our needs
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alain, Saint nazaire

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super bien dormi très calme parking souterrain et. Bien mangé personnels au Petit soin merci
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Maria Elena

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
La estancia en general fue buena, no recomendaría para nada el buffet ya que por el precio puedes encontrar mejor calidad y variedad alrededor Solo dos personas en nuestra estancia fueron amables así que no dependas de ellos en absoluto
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stop over point UK to south Spain
Great location. Quiet area, 15 minute walk to the cathedral
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Krister gustafsson

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jürgen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo genial
Hemos estado 4 dias visitando toda la zona. Un poco alejado para ir caminando al centro, pero el paseo es agradable.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ibis Girona op 5 dec 2023
Hola Victor,¡Muchas gracias por tu comentario! Nos alegra que haya disfrutado de su estancia en nuestro hotel. Valoramos mucho la opinión de nuestros clientes.Esperamos poder volver a recibirles pronto.Cordialmente,Ibis Girona

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel funcional, muy buena relación calidad-precio. Habitaciones limpias y correctas. Cena tipo bufet (normalita), de primero únicamente ensaladas. Desayuno justito. Zumo de naranja, no se si es zumo… Pero como en muchos Hoteles. Personal amable. Se puede aparcar por la zona con facilidad.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Girona op 26 nov 2023
Sehr geehrter Herr Vsevolod,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Kommentar mit uns zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen grüßen,Ibis Girona

8/10 – Goed

Jürgen

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ibis Girona op 26 nov 2023
Sehr geehrter Herr Jürgen,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Kommentar mit uns zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen grüßen,Ibis Girona

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ibis Girona op 26 nov 2023
Dear Siew,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We hope to receive you again soon.Kind regards,Ibis Girona

8/10 – Goed

Birgit

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Girona op 26 nov 2023
Liebe Birgit,Vielen Dank für Ihren positiven Kommentar zu unserem Hotel! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wiederzusehen.Mit freundlichen grüßen,Ibis Girona

8/10 – Goed

Clive

Positief: Netheid, personeel en service
Friendly staff and great food. Rooms in need of an update but still good value for money.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Girona op 5 dec 2023
Hello Clive,Thank you for taking the time to share your review with us.Thank you for your kind words towards our staff, and your compliments about the food.We will take your observations into consideration to further improve our services and facilities.We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Ibis Girona

8/10 – Goed

Janette

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zum Schlafen für eine Nacht OK
Wir waren hier schon sehr oft in den letzten Jahren. Leider merkt man das Alter von dem Hotel. Zum Schlafen für eine Nacht ist es Ok. für mich sind die Betten zu Hart. Wir hatten nur 1 Handtuch und mussten zur Rezeption um bescheid zu sagen dafür habe 10 Minuten gewartet bis ich dran war. Die Dusche ist so Glatt das ich hingefallen bin es ist sehr gefährlich. Die Preise sind auch mittlerweile sehr Teuer geworden für das Alter von diesem Hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Olha

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Girona op 26 nov 2023
Dear Olha,Thank you for your review. All comments are important to us and we regret not having met your expectations. Please accept my apology.Keeping our guests happy is our number one priority and I would like to ask for another opportunity to welcome you back to the hotel.Sincerely,Ibis Girona

8/10 – Goed

Hans-Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Girona op 26 nov 2023
Lieber Hans-Peter,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Kommentar mit uns zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Aufrichtig,Ibis Girona

8/10 – Goed

maribel g

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Girona op 26 nov 2023
Estimada Maribel,Muchas gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder volver a recibirla pronto.Atentamente,Ibis Girona

10/10 – Uitstekend

Harri

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Cécile

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Maria

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ibis Girona op 14 okt 2023
Hello Maria,Thank you for taking the time to share your review with us.We hope to receive you again soon.Kind regards,Ibis Girona

10/10 – Uitstekend

Mariann

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ibis Girona op 14 okt 2023
Hello Mariann,Thank you very much for your positive review!We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to receiving you again soon.Kind regards,Ibis Girona

8/10 – Goed

Christop

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ibis Girona op 14 okt 2023
Hello Christop,Thank you for taking the time to share your review with us.We look forward to receiving you again soon.Kind regards,Ibis Girona

10/10 – Uitstekend

Alexey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

CA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel está muy bien para ser un dos estrellas, limpio y fácil de acceder por la autovía
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Latifa

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Elena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vorrei solo consigliare di tenere qualcuno del personale a vigilare la zona breakfast perché abbiamo avuto la sfortuna di incontrare qualche dozzina di vandali (non necessario specificare provenienza) che si sono catapultati sulle vivande tipo “assalto alla diligenza” per poi lasciare buona parte delle cose prese nei carrelli dello sporco. Non solo avevano finito tutto il commestibile ma anche piatti, tazze, bicchieri che neanche gli unni. Secondo me è inciviltà, maleducazione e zero rispetto per chi lavora lì.
1 nacht verbleven in juli 2023