Htop Royal Star & SPA ligt vlak bij het strand in Lloret de Mar. Bezoek culturele hoogtepunten Lloret de Mar Municipal Theater en Museo del Mar. Daarnaast kun je ook enkele van de lokale activiteiten beleven bij Arbre Aventura Park en Pitch and Putt Papalus Golf Club. Reis je met kinderen? Overweeg dan Water World en Gnomo Park. Ontdek wat de buurt allemaal te bieden heeft, zoals golfen en golflessen.
Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 68 min. rijden
Over deze accommodatie
htop Royal Star & SPA
Hotel met 4 sterren en een gezinsvriendelijk beleid
Overweeg een verblijf bij htop Royal Star & SPA en geniet van vervoer van/naar de luchthaven, een poolbar en een terras. Geniet van een sauna of een Turks bad/hammam om tot rust te komen. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Wifi in de kamer (toeslag), een tuin en een speeltuin zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
2 buitenzwembaden en een binnenzwembad met parasols bij het zwembad
Een ontbijtbuffet (toeslag), geldautomaat/bankservice en een cadeauwinkel
Hulp bij uitstappen/tickets, bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
Een lift, rookvrije accommodatie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor de bar, het zwembad en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 397 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals kluisjes en wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
Kinderboeken en gratis kinderbedden
Herbruikbare koffie- en/of theefilters en ledlampen
Badkamers met badkuipen en bidets
Televisies met satellietzenders
Dagelijkse schoonmaak en bureaus
All-inclusive details
Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij htop Royal Star & SPA. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).
Er wordt desinfectiemiddel gebruikt om de accommodatie schoon te maken.
Veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Beddengoed en handdoeken worden op minimaal 60°C gewassen.
Volgt de regionale richtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Safe Tourism Certified (Spanje).
Social distancing
Contactloos inchecken
Er gelden maatregelen voor social distancing
Veiligheidsmaatregelen
Er worden door het personeel persoonlijke beschermingsmiddelen gedragen
Het personeel wordt regelmatig onderworpen aan temperatuurcontroles
Mondmaskers en handschoenen beschikbaar
Er is ontsmettende handgel aanwezig
Afzonderlijk verpakt voedsel beschikbaar voor ontbijt, lunch en diner
Deze informatie wordt door onze partners verstrekt.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: wifi (EUR 5 per dag)
Beschikbaar in sommige openbare ruimtes: wifi (EUR 5 per dag)
Parking & vervoer
Geen parkeerplaatsen ter plaatse beschikbaar
Betalende shuttleservice van/naar de luchthaven
Eten & drinken
Elke dag van 08.00 uur tot 10.00 uur is er een betalend ontbijtbuffet beschikbaar
2 restaurants
Één poolbar en één bar/lounge
Activiteiten
2 buitenzwembaden
Een spelletjesruimte
Een pool- of biljarttafel
Een kinderzwembad
Fitnessfaciliteiten
Een binnenzwembad
Een speeltuin
Een sauna
Wellnessdiensten
Gezinsvriendelijk
2 buitenzwembaden
Een spelletjesruimte
Kinderboeken
Een kinderzwembad
Kinderspeelgoed
Een gratis kinderclub
Gratis baby-/kinderbedden
Een binnenzwembad
Een speeltuin
Een snackbar/deli
Voorzieningen
Een geldautomaat/bankservice
Een lift
Gratis kranten in de lobby
Een kluis bij de receptie
Een souvenirwinkel/krantenwinkel
Services voor gasten
Een 24-uurs receptie
Een dagelijkse schoonmaakservice
Een bagageopslagruimte
Meertalig personeel
Hulp bij uitstappen/tickets
Zakelijke voorzieningen
Een businesscentrum
Buiten
Een tuin
Parasols bij het zwembad
Een terras
Spa
Een Turks bad/hammam
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsverzoeken? Neem dan contact op met de accommodatie. De contactinformatie vind je in de boekingsbevestiging die je hebt ontvangen na je boeking.
Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
Lift
Voorzieningen voor mindervaliden op de kamer (bepaalde kamers)
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Meer
Minstens 80% ledverlichting
Minstens 80% voedingsproducten uit de korte keten
Gedetailleerd beleid tegen voedselverspilling
Gedetailleerd recyclagebeleid
Ramen met dubbelglas
Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem
8,6 op 10 Uitstekend (Alle 60 beoordelingen bekijken)
Beleid
Inchecken
Inchecken kan tussen 14.00 uur en middernacht.
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Renovaties en sluitingen
De accommodatie is gesloten van 13 november tot 16 februari.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:
De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
Toeslag voor wifi in de kamer: EUR 5 per dag (bedrag kan variëren)
Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: EUR 5 per dag (bedrag kan variëren)
Toeslag voor kamerkluis: EUR 7 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Property Registration Number B-17045261
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Kinderen jonger dan 13 jaar worden niet tot de healthclub toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Top Royal
HTOP Royal Star Hotel Lloret De Mar
Hotel Top Royal Star Lloret De Mar
Top Royal Star
Top Royal Star Lloret De Mar
H TOP Royal Star Hotel Lloret De Mar
H TOP Royal Star Hotel
H TOP Royal Star Lloret De Mar
HTOP Royal Star Hotel
HTOP Royal Star Lloret De Mar
HTOP Royal Star
H·TOP Royal Star Hotel Lloret de Mar
H·TOP Royal Star Hotel
H·TOP Royal Star Lloret de Mar
H·TOP Royal Star
H TOP Royal Star SPA
H TOP Royal Star
Hotel TOP Royal Star
H·TOP Royal Star SPA
htop Royal Star & SPA Hotel
htop Royal Star & SPA Lloret de Mar
htop Royal Star & SPA Hotel Lloret de Mar
Veelgestelde vragen
Beschikt htop Royal Star & SPA over een zwembad?
Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad.
Hoeveel kost een verblijf bij htop Royal Star & SPA?
Vandaag, 2 jun. 2023, kost een verblijf bij htop Royal Star & SPA van één nacht voor twee volwassenen op 15 jun. 2023 min. € 48,72, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Zijn huisdieren welkom bij htop Royal Star & SPA?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent htop Royal Star & SPA voor parkeren?
Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.
Hoe laat kan ik bij htop Royal Star & SPA inchecken?
Inchecken kan tussen 14.00 uur en middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.
Tot hoe laat kan ik bij htop Royal Star & SPA uitchecken?
Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.
Biedt htop Royal Star & SPA een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.
Is htop Royal Star & SPA all-inclusive?
Bepaalde tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 89 van 506 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
89
" "10 - Uitstekend 18%
Gastenscore: 8 - Goed. 160 van 506 beoordelingen" "
8 - Goed
160
" "8 - Goed 32%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 506 beoordelingen" "
6 - Redelijk
128
" "6 - Redelijk 25%
Gastenscore: 4 - Matig. 75 van 506 beoordelingen" "
4 - Matig
75
" "4 - Matig 15%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 506 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
54
" "2 - Ontzettend slecht 11%
7,2/10
Netheid
7,1/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,5/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Sezgin
4 mei 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet voor kinderen
Sezgin
3 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Raz
29 aug. 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raz
7 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 mrt. 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel maar verouderd hotel!
Heel vriendelijk personeel maar het hotel is enorm verouderd, muf ruikende kamers, geen variatie in het eten, nog oude wollen dekens op de bedden en zeer dunne wanden zodat men zelfs de buren gewoon hoort converseren met elkaar.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Traveline
26 okt. 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Traveline
3 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 sep. 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 feb. 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ontzettend uitgebreide buffetten. Kan soms wel erg massaal zijn.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 aug. 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers niet comfortabel kussen en bed slaapt niet lekker,zwembad kleine receptie personeel ongeduldig... Geen animo binnen Hotel
Hotel is niet vlak bij het strand
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Naim, Gent
4 nov. 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oud en versleten hotel
Kleinschalig hotel dat staat voor massatoerisme.
Vooral gepensioneerden en marginalen.
Zeer slecht,geen variatie in eten lauw en smaakloos geen kok aanwezig.
Bedden precies beton,veringen komen zo door de matras.
Uitkijk balkon op een witte betonnen muur.
Muffe geur in binnen zwembad.
Geboekt voor 4 dagen na 1 dag ander hotel opgezocht.
Conclusie voor toekomstige gasten ander hotel opzoeken.
Wij zijn naar Santa Sussana geweest.Gelogeerd in Onabrava en Spa.
Prachtig hotel met uitstekend eten en accommodatie.
Naim
4 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 feb. 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel
goed familiair hotel. ook in de winter lekker behaaglijk.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
edouard
28 mei 2023
20 minutes avant de trouver une place pour se garer l’horreur et on n’est qu’au mois de Mai.
Hôtel pour moi n’est pas un 4 étoiles le service ne suit pas du tout