Gran Garbi Hotel bevindt zich in Centrum van Lloret, een wijk in Lloret de Mar, en ligt vlak bij het strand. Bezoek Kasteel van Tossa de Mar, een opmerkelijke bezienswaardigheid, of trek de natuur in bij Strand van Lloret de Mar en Playa Fenals. Reis je met kinderen? Mis dan Water World niet.
Hotel met 4 sterren en een gezinsvriendelijk beleid in Centrum van Lloret
Gran Garbi Hotel bevindt zich dicht bij Strand van Lloret de Mar en Gran Casino Costa Brava en biedt een gratis ontbijtbuffet, een waterpark en een poolbar. Naast een terras en een tuin, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
2 buitenzwembaden en een binnenzwembad
Gratis parkeerplaatsen
Rookvrije accommodatie, een pool- of biljarttafel en meertalig personeel
Hulp bij uitstappen/tickets, een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 326 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
Er wordt desinfectiemiddel gebruikt om de accommodatie schoon te maken.
Veiligheidsmaatregelen
Er worden door het personeel persoonlijke beschermingsmiddelen gedragen
Er is ontsmettende handgel aanwezig
Deze informatie wordt door onze partners verstrekt.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige openbare ruimtes: gratis wifi
Parking & vervoer
Gratis parking ter plaatse (openlucht)
Beperkt aantal parkeerplaatsen ter plaatse
Eten & drinken
Er is elke dag een gratis ontbijtbuffet beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur
Één restaurant
Één poolbar en één bar/lounge
Activiteiten
2 buitenzwembaden
Een spelletjesruimte
Een pool- of biljarttafel
Een kinderzwembad
Fitnessfaciliteiten
Een binnenzwembad
Toegang tot het waterpark
Gezinsvriendelijk
2 buitenzwembaden
Een spelletjesruimte
Een kinderzwembad
Een gratis kinderclub
Een kinderstoel
Een binnenzwembad
Een minikoelkast
Voorzieningen
Een lift
Services voor gasten
Een 24-uurs receptie
Een dagelijkse schoonmaakservice
Een bagageopslagruimte
Meertalig personeel
Hulp bij uitstappen/tickets
Buiten
Een tuin
Een terras
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsverzoeken? Neem dan contact op met de accommodatie. De contactinformatie vind je in de boekingsbevestiging die je hebt ontvangen na je boeking.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Renovaties en sluitingen
De accommodatie is gesloten van 26 september tot 30 april.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:
De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
Toeslag voor kamerkluis: EUR 5 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Bereid je voor: controleer de laatste COVID-19-reisvereisten en de maatregelen die van kracht zijn op deze bestemming voordat je op reis gaat.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gran Garbi
Gran Garbi Hotel
Gran Garbi Hotel Lloret de Mar
Gran Garbi Lloret de Mar
Hotel Gran Garbi
Gran Garbi Lloret De Mar, Costa Brava, Spain
Gran Garbi Hotel Hotel
Gran Garbi Hotel Lloret de Mar
Gran Garbi Hotel Hotel Lloret de Mar
Veelgestelde vragen
Is Gran Garbi Hotel voorzien van een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad.
Hoeveel kost een verblijf bij ?
Vandaag, 26 mrt. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 10 apr. 2023 min. € 66,23, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Zijn huisdieren welkom bij Gran Garbi Hotel?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Wat kost het om bij Gran Garbi Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Gran Garbi Hotel?
Inchecken is mogelijk van 13.00 uur tot 05.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Gran Garbi Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Waar ligt Gran Garbi Hotel?
Dit gezinsvriendelijke hotel in Lloret de Mar ligt vlak bij het strand, binnen 10 minuten lopen van Strand van Lloret de Mar en Playa Fenals. Ook Gran Casino Costa Brava en Water World liggen binnen 2 km afstand.
We verifiëren beoordelingen om er zeker van te zijn dat de reiziger bij Expedia Group heeft geboekt. Reizigers kunnen een kortingsvoucher ontvangen wanneer ze een beoordeling verzenden. We publiceren alle beoordelingen, positieve en negatieve, die aan onze richtlijnen voldoen.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 60 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
11
" "10 - Uitstekend 18%
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 60 beoordelingen" "
8 - Goed
23
" "8 - Goed 38%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 60 beoordelingen" "
6 - Redelijk
11
" "6 - Redelijk 18%
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 60 beoordelingen" "
4 - Matig
7
" "4 - Matig 12%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 60 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
8
" "2 - Ontzettend slecht 13%
7,7/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Kris, Ham
6 nov. 2009
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Gran Garbi Lloret
We waren er vroeger al geweest en toen was het echt een goed hotel met lekker eten en een goede service en vriendelijk personeel.
Nu voor de rest is het een simpel hotel maar voor llorett de mar verwacht ik niet veel meer.
Nu is van de vriendelijkheid nog maar enkel bij de receptie nog iets te ontdekken.
Het personeel is echt zuur.
Het eten was net zo een zelfbediening als in school met weinig of bijna geen keuze en weinig smaak.
Ook is erde voorbije tien jaar niet veel veranderd en dat mag aan het interieur nu echt wel gebeuren.
Kris
8/10 – Goed
j, hallum
1 mei 2008
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
goed hotel
j
4/10 – Matig
Karin
22 dec. 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
naja
netter empfang ...grauslicher wohnsilo
Karin
1 nacht verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
Thierry
30 sep. 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déçu
Ne mérite pas l’appellation quatre-étoiles. Surtout que le ménage est mal fait, et la nourriture est à peine potable. Mais le personnel reste accueillant. Niveau décoration, ils se sont arrêtés dans les années 90.
Et le soir est beaucoup trop bruyant. Arrive à peine à dormir. Porte qui claque, personne qui chante à minuit etc
Thierry
7 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Maggy
Reisde met een groep, Reisde met partner
16 sep. 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Établissement tres tres bruyant . Les portes claquent en permanence cest infernale.
Le personnel de chambre est tres bruyant aussi ,on les entend tres tot parler et rire et claquer les balais .
Les salles de bains sont vieillissantes.
Le personnel de salle est tres sympathique et performant rien ne traîne.
Les repas sont varies
Maggy
10 nachten verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Dania
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
10 sep. 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man kann zum Gepäck Ausladen nicht einmal vor dem Hotel anhalten da es eine sehr sehr schmale Straße ist, da wäre dann der Verkehr gestoppt.
Die Zimmer waren sonderlich sauber. Die Toilette war verwackelt und eine Gefahr für Kinder da meine Tochter kurz vorm kippen war.
Das Zimmer wurde als 4 Bett Zimmer angeboten jedoch wurden zwei Feldbetten mit dazu geschoben und meine Kinder hatten es ziemlich unbequem und hatten am nächsten Tag Rückenschmerzen.
Die safebenutzung wurde pro Tag mit 5 Euro ausleihgebühr angeboten was total unverschämt ist, ein Safe im Zimmer sollte inbegriffen sein.
Die Parkmöglichkeiten waren sehr schlecht.
Das Essen war nicht sonderlich einladend und die Service Kräfte waren nicht besonders freundlich und hatten auch keine Lust auf ihren Job dies konnte man unschwer erkennen.
Ich könnte noch viel mehr schreiben, jedoch ziehe ich meinen Fazit das wir diesen Ort nie wieder besuchen werden und ich ihn niemand empfehlen möchte.
Wir sind am nächsten Tag wieder abgereist, dies war einfach eine Zumutung.
Dania
5 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Cyril
6 sep. 2022
Cyril
3 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Jean-Jacques
Reisde met familie
3 sep. 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La photo de l’hôtel est un parc aquatique, ce parc est très bien.
Par contre la chambre et le petit déjeuner, pour le bétail, des chambres minuscules, les uns sur les autres, et pour le petit déjeuner chacun pour soi et bonne chance, pour rien de bon à manger.
Heuresement que nous sommes restés que 2j