Hotel Rosamar Garden Resort bevindt zich in Centrum van Lloret, een wijk in Lloret de Mar, en ligt vlak bij het strand. Bezoek enkele lokale bezienswaardigheden, zoals Turo Rodo Iberian Settlement en Montbarbat Iberian Settlement. Je kunt ook enkele van de activiteiten in de buurt beleven, bij Cala Gran en Pitch and Putt Papalus Golf Club. Reis je met kinderen? Overweeg dan Museo del Mar en Water World. Ga voor waterpret zoals kajakken en duiken. Blijf jij liever op het droge? Ook geen probleem. De regio biedt voldoende outdoormogelijkheden, zoals wandel- en fietsroutes afleggen en mountainbiken.
Hotel met 4 sterren en een gezinsvriendelijk beleid in Centrum van Lloret
Gratis toegang tot een waterpark, een poolbar en een terras vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Rosamar Garden Resort. Trakteer jezelf op wat rust en ontspanning bij Aquacenter, het wellnesscentrum ter plaatse. Bij Goofys Snack Bar, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor internationale gerechten en een ligging aan het zwembad. Naast minigolf en een koffiebar/café, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
3 buitenzwembaden en een binnenzwembad met een waterglijbaan, ligstoelen en parasols bij het zwembad
Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een lift
Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en snelle incheckservice
Conciërgeservice, hulp bij uitstappen/tickets en spelletjes
Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor de gezinsvriendelijke sfeer, het zwembad en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 350 kamers zijn inclusief voordelen zoals gemeubileerde balkons en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
Donsdekens en gratis baby-/kinderbedden
Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies met kabelzenders
(kleer)kasten, koelkasten en dagelijkse schoonmaak
All-inclusive details
Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Hotel Rosamar Garden Resort. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).
Activiteiten en faciliteiten/uitrusting
Alle plaatselijke activiteiten en gebruik van faciliteiten en uitrusting zijn inbegrepen.
Er wordt desinfectiemiddel gebruikt om de accommodatie schoon te maken.
Veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Beddengoed en handdoeken worden op minimaal 60°C gewassen.
Volgt de regionale richtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Safe Tourism Certified (Spanje).
Social distancing
Contactloos inchecken en uitchecken
In de belangrijkste ruimtes zijn schermen geplaatst
Er gelden maatregelen voor social distancing
Veiligheidsmaatregelen
Er worden door het personeel persoonlijke beschermingsmiddelen gedragen
Er is ontsmettende handgel aanwezig
Deze informatie wordt door onze partners verstrekt.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige openbare ruimtes: gratis wifi
Parking & vervoer
Onoverdekte parkeerplaatsen ter plaatse (EUR 18 per dag)
Beperkt aantal parkeerplaatsen ter plaatse
Eten & drinken
Elke dag is er een betalend ontbijtbuffet beschikbaar aan EUR 12 per volwassene en EUR 10 per kind
Één restaurant en één koffiebar/café
Één poolbar en één bar/lounge
Restaurants ter plekke
Goofys Snack Bar
Buffet Restaurant
Bar Marys
Activiteiten
3 buitenzwembaden
Een spelletjesruimte
Een pool- of biljarttafel
Een kinderzwembad
Fitnessfaciliteiten
Gratis toegang tot het waterpark
Een volledig uitgeruste spa
Een binnenzwembad
Minigolf
Een speeltuin
Een sauna
Een bubbelbad
Een stoombad
Een pingpongtafel
Gezinsvriendelijk
3 buitenzwembaden
Een spelletjesruimte
Kinderspelletjes
Een kinderzwembad
Een gratis kinderclub
Gratis baby-/kinderbedden
Gratis toegang tot het waterpark
Een binnenzwembad
Minigolf
Een speeltuin
Een koelkast
Een snackbar/deli
Een waterglijbaan
Voorzieningen
Een lift
Een kluis bij de receptie
Lockers
Services voor gasten
Een 24-uurs receptie
Een conciërgeservice
Een dagelijkse schoonmaakservice
Een bagageopslagruimte
Meertalig personeel
Hulp bij uitstappen/tickets
Buiten
Een tuin
Ligstoelen
Parasols bij het zwembad
Een terras
Spa
Spa is dagelijks geopend
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsverzoeken? Neem dan contact op met de accommodatie. De contactinformatie vind je in de boekingsbevestiging die je hebt ontvangen na je boeking.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Renovaties en sluitingen
De accommodatie is gesloten van 5 november tot 30 maart.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:
Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. EUR 12 voor volwassenen en ca. EUR 10 voor kinderen
Betaald parkeren (openlucht): EUR 18 per dag
Toeslag voor kamerkluis: EUR 6 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een rookmelder.
Bereid je voor: controleer de laatste COVID-19-reisvereisten en de maatregelen die van kracht zijn op deze bestemming voordat je op reis gaat.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 19.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Rosamar Garden Resort
Rosamar Garden Hotel Lloret De Mar
Rosamar Garden Resort Lloret De Mar, Costa Brava, Spain
Hotel Rosamar Garden Resort Lloret de Mar
Rosamar Garden Lloret de Mar
Rosamar Garden
Rosamar Garden Lloret De Mar
Hotel Rosamar Garden Resort Hotel
Hotel Rosamar Garden Resort Lloret de Mar
Hotel Rosamar Garden Resort Hotel Lloret de Mar
Veelgestelde vragen
Is Hotel Rosamar Garden Resort voorzien van een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 09.00 uur tot 19.00 uur.
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Rosamar Garden Resort?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Wat kost het om bij Hotel Rosamar Garden Resort te parkeren?
Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 18 per dag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Rosamar Garden Resort?
Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot op elk moment.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Rosamar Garden Resort uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Biedt Hotel Rosamar Garden Resort all-inclusive voordelen?
Sommige tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.
Waar ligt Hotel Rosamar Garden Resort?
Dit gezinsvriendelijke hotel in Lloret de Mar ligt bij de zee, binnen 10 minuten lopen van Strand van Lloret de Mar, Museo del Mar en Strand van Sa Caleta. Ook Cala des Frares en Sa Caleta Cove liggen binnen 10 minuten lopen.
Kan ik mijn reservering bij Hotel Rosamar Garden Resort gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij Hotel Rosamar Garden Resort kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Hotel Rosamar Garden Resort op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
We verifiëren beoordelingen om er zeker van te zijn dat de reiziger bij Expedia Group heeft geboekt. Reizigers kunnen een kortingsvoucher ontvangen wanneer ze een beoordeling verzenden. We publiceren alle beoordelingen, positieve en negatieve, die aan onze richtlijnen voldoen.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 53 van 182 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
53
" "10 - Uitstekend 29%
Gastenscore: 8 - Goed. 70 van 182 beoordelingen" "
8 - Goed
70
" "8 - Goed 38%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 182 beoordelingen" "
6 - Redelijk
29
" "6 - Redelijk 16%
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 182 beoordelingen" "
4 - Matig
17
" "4 - Matig 9%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 182 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
13
" "2 - Ontzettend slecht 7%
7,5/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
joke
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
5 nov. 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Leuk buitenzwembad. Dichtbij zee.
Dichtbij de winkelstraat.
Minpunt. Zeer kleine familiekamers.
Wifi trekt op niks ; gaat enkel goed smorgens omdat alt volk nog slaapt
Zeer vriendelijke mensen .lekker eten.
joke
10/10 – Uitstekend
chantal
2 nov. 2022
chantal
10/10 – Uitstekend
soedeshkoemar
Reisde met familie
31 okt. 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Alles was naar wens mijn gezin heeft genoten
soedeshkoemar
7 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
RONALD VAN
19 sep. 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
VOND JAMMER DAT JE VOOR PARKING-KOFFER OP KAMER MOEST SUPPLEMENT MOEST BETALEN EN OOK DE STAAT VAN DE BETALENDE PARKING
RONALD VAN
7 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 aug. 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top vakantie
Er waren leuke activiteiten voor kinderen. Onze kamer was groot en ruim. De service was prima en het eten ook lekker. Alleen er was enorm weinig parkeergelegenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Fahd
Reisde met familie
4 aug. 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personeel bagger verpest daardoor heel het verblijf
Fahd
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
19 okt. 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima prijs kwaliteit verhouding. Hotel kamers modern, bar en animatie-ruimte saai, ouderwets.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 sep. 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Vies een veel stof andres was alles goed en hoe het eruit ziet op de fotos is compleet andres
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug. 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Ahmed
30 jul. 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer