Zoku Amsterdam
Hotel alleen voor volwassenen in Amsterdam, bij het congrescentrum, op 7 minuten stappen van Artis
Fotogalerie voor Zoku Amsterdam





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 163
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Een vaatwasser
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Loft laden

Loft
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Smart-tv
Alle foto's voor Grand loft laden

Grand loft
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

The Pavilions Amsterdam, The Toren
Amsterdam Centrum
- Spa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 282
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Weesperstraat 105, Amsterdam, 1018VN
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

citizenM Amstel Amsterdam
citizenM Amstel Amsterdam
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 838 beoordelingen
De prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 25 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 85 per voertuig
- Betaald parkeren: EUR 45 per dag
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Zoku Amsterdam Hotel
Zoku Hotel
Zoku Amsterdam
Zoku Amsterdam Hotel
Zoku Amsterdam Amsterdam
Zoku Amsterdam Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Zoku Amsterdam
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
9,0
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 jan 2025
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gianni
1 dec 2024
Gianni
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Vincent
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
6 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Jakob
24 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Loft

Jakob
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allways a little at home,
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jun 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Régis
15 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Régis
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Jurrien
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jurrien
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Tom, Leuven
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience
Tom
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Adriana
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Monica
Reisde met een groep, Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Monica
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sepideh
Reisde met een groep
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sepideh
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Albert
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albert
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Francois
Zakenreiziger
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour au ZOKU Amsterdam : un vrai coup de cœur
Francois
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Xaviar
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xaviar
4 nachten verbleven in juli 2025

















