Samir Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Wintersportverblijf in de bergen met restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Samir Hotel

Suite, 1 slaapkamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Trap
Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale en internationale gerechten
Voorkant van accommodatie
Receptie

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Suite, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Open haard
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 80 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer, Meerdere bedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rakatboshi 73, Tashkent, 100041

In de buurt

  • Magic City Park - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Theater Alisher Navoiy - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Museum voor de Beeldende Kunst van Oezbekistan - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Plaza de la Independencia - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Chorsu Bazaar - 6 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Kosmonavtlar Station - 15 min. wandelen
  • Tashkent (TAS-Internationale luchthaven Tashkent) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪B&B Coffee House - ‬15 min. wandelen
  • ‪John Dillinger Live Bar - ‬13 min. wandelen
  • ‪Ristorante Affresco - ‬10 min. wandelen
  • ‪Кофейня «ЧайКов» - ‬12 min. wandelen
  • ‪MONA - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Samir Hotel

Hotel vlak bij Plaza de la Independencia
Samir Hotel bevindt zich dicht bij TV Tower en Tashkent Oliy Majils en biedt een gratis ontbijtbuffet, gratis boodschappenservice en een droogkuis/wasserijservice. Skiërs en snowboarders vermaken zich in de sneeuw bij dit hotel met vervoer van/naar de skipistes. Trakteer jezelf op wellness met aromatherapie of een sportmassage. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Naast een bar genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Een cadeauwinkel, huwelijksservices en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Samir Hotel hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Frans, Japans, Russisch, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 06.00 uur en middernacht
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Skishuttle (toeslag)
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Gratis boodschappenservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimte
  • Massages in de kamer
  • Sportmassages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 2010

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: 100 procent van de kamerprijs

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je USD 10 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
2 in totaal (tot 20 kg per huisdier)
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 12 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 20.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: USD 3.25 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 20 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor huisdieren: USD 10 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: 100 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: USD 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 305805322
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat enige betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars, of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie geaccepteerd wordt.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Samir Hotel Tashkent
Samir Tashkent
Samir Hotel Hotel
Samir Hotel Tashkent
Samir Hotel Hotel Tashkent

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Samir Hotel?

Ja, bij Samir Hotel zijn huisdieren met een gewicht van maximum 20 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van USD 10 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Samir Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Samir Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Samir Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van 100% kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Samir Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 06.00 uur en middernacht. Er geldt een toeslag van USD 20 per voertuig.

Waar staat Samir Hotel?

Dit hotel in Yakkasaroy District ligt in de buurt van de pistes en in het stadscentrum, op 3 km afstand van TV Tower, Tashkent Oliy Majils en Plaza de la Independencia. Ook Museum voor de Beeldende Kunst van Oezbekistan en Amir Timur Museum liggen op 5 km afstand. Kosmonavtlar Station ligt op 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over Samir Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 67 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 67 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Relaxed stay..

It was a cosy relaxed to stay. Centrally located with good restaurants
5 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Daiho

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Daiho

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Anatoliy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice small private hotel
13 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Feyza

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

OYBEK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great boutique hotel. Feel free to recommend friends.
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Sofiane, Oran

Positief: Personeel en service
La cuvette des toilettes n’était pas propre la prise à côté du lit nest pas pratique il faut déplacer le lit pour charger de téléphone manque d’éclairage dans la chambre sinon personnels à l’écoute serviable et souriant dans l’ensemble ça va un 6/10
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отдыхали 10 дней в начале ноября 2024. От отеля осталось хорошее впечатление. Номер 206 Deluxe Twin Room всё как на фото. Естественно были небольшие неудобства, но это ведь отель не супер класса. Не новый, но приятный интерьер, а также всё время освежают ремонт. Завтрак более чем скромный. Поэтому завтракали в номере, иногда брали яйца и чай. Главное достоинство отеля это услужливый персонал ( особенно Мирзо), любые вопросы решали быстро и с улыбкой. На отдыхе это немало важно. Долго выбирали отель, и не ошиблись в выборе. Улица не шумная, магазины рядом, на такси в любую точку центра 2-3 доллара. Можно и пешком прогуляться. Уборка номера по требованию. Ну так - на троечку. Но если не сильно привередливые, то нормально. Спасибо персоналу.
10 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Renata

14 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Matthias

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfreundliches Personal, Boiler in den Nachbarzimmern so störend, dass man aufwacht wenn jemand im Hotel duscht. Für die Neu-Programmierung einer verlorenen Chipkarte für das Zimmer „Strafgebühr“ von 200.000 Som. Nie wieder.
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ma'ruf

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manager good reception helpful and handsome
2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Urban

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

MIYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mishuan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All around are good and great. Staff and manager very friendly, we just stay couple of hours only because next early morning we have to catch early morning trains to Samarkand.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Cynthia

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice area with quiet streets, cafes and nearby attractions. My room was fine, but didn't have a window and was in a basement, which I would have upgraded if I had known The staff were the absolute best!

4/10 – Matig

Naoko

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was basement ,had a very tiny window only.So the room was always dark,even In the morning. The door of shower booths was broken. There was no toilet paper and pillows when we had checked in. Staffs were kind,but nobody spoke English.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Vera, Miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was close to everything we needed. It was very quiet, the beds were comfortable. The staff was friendly and helpful.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

George, Silver Spring

Positief: Netheid
This hotel is OK. Not real fancy, but the room is comfortable. The lobby and breakfast room are somewhat dingy, but the staff are nice. The closest Metro station is about a 20-minute walk, so not so convenient if you plan to use the Metro much. Taxis are cheap, but you can't just hail one on the street. You need to use an app. And if you don't have a SIM card...
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Mario

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Hrachya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, great boutique hotel with very friendly and supportive staff. The property is in a good condition as it was recently renovated. It is also competitively priced. I would recommend this hotel.

4/10 – Matig

QAISER RAZA

Negatief: Netheid
The room given to us was in the basement of the. building, very poor ventilation. Insufficient hot water in the washroom, could not take shower properly. Overall, the room was unacceptable.
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Richard, Hyattsville

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Lazy attitude by management and staff toward guests. Absolutely no check of the room before guest checks in. Broken fridge, broken tv remote, broken window screens. No thought put into room design. Staff is not trained to react to a guest’s problems. Nice location.
6 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

guo dong

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Richard, Hyattsville

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
When I entered my room I had to plug in the TV, refrigerator and lights myself, which was strange. The refrigerator did not work. The TV remote did not work, and they had no replacement for it. Also were unable to fix it. So it was necessary to switch channels and adjust volume manually on the device. Sleepy staff at the front desk and in the restaurant.
4 nachten verbleven in september 2022