Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Plessis Grand Hôtel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Suite laden

Suite
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

The Peninsula Paris
Chaillot
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 364 beoordelingen
De prijs is € 2.031
inclusief belastingen en toeslagen
18 sep - 19 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

51 Avenue Aristide Briand, Le Plessis-Robinson, 92350
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 8.13 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 20 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 10.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Plessis Grand Hôtel Le Plessis-Robinson
Plessis Grand Hôtel
Plessis Grand Le Plessis-Robinson
Plessis Grand
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Plessis Grand Hôtel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Bart
Zakenreiziger
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bart
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
anna
3 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
restaurant dicht
anna
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Kehinde
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kehinde
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Oliver
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Oliver
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gor, North Hills
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gor
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met partner
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie, Wayne
16 jun 2025
Natalie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
christina
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
christina
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Delphine
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delphine
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christelle
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christelle
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Henrik
Zakenreiziger
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henrik
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Johnny
7 mei 2025
Johnny
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Bertrand
Zakenreiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bertrand
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Corine
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait 👍



Corine
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-Luc
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Luc
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Juan Carlos
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Carlos
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sabry
Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabry
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Amandine
2 apr 2025
Amandine
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
cyril
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cyril
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Pascal
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascal
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Laurent
20 mrt 2025
Laurent
2 nachten verbleven in maart 2025