Marillen Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Wintersportverblijf met restaurant en bars/lounges

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 394
5 jan - 6 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Driepersoonskamer (Slope side)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Driepersoonskamer (Forest View)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer (Forest View)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer (Slope side)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer (Quad Slope side)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Kamer (Quad, Forest View)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4075 Hokujo, Hakuba, Nagano, 399-9301

In de buurt

  • Happo-One-skigebied van Hakuba - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Skischans van Hakuba - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Happo-one Adam-gondelbaan - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Iwatake-skigebied van Hakuba - 4 min. rijden - 2.4 km
  • Happo-one Sakka-skilift - 5 min. rijden - 2.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Hakuba - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Blizzard (Pizza) - ‬4 min. wandelen
  • ‪Hakuba Taproom - ‬8 min. wandelen
  • ‪Sugar - ‬6 min. wandelen
  • ‪一成 - ‬4 min. wandelen
  • ‪What's Good Cafe - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Marillen Hotel

Hotel vlak bij Happo-One-skigebied van Hakuba
Marillen Hotel bevindt zich dicht bij Happo-one Adam-gondelbaan en Happo-one Sakka-skilift en biedt een gratis à la carte ontbijt, een terras en een droogkuis/wasserijservice. Skiërs en snowboarders kunnen kun hart ophalen bij dit hotel met toegang tot de piste, mogelijkheden voor alpineskiën en vervoer van/naar de skipistes. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt en diner. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een bar.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Gratis lokale shuttleservice, een kluis bij de receptie en een automaat
  • Rookvrije accommodatie, hulp bij uitstappen/tickets en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Marillen Hotel zorgen voor volop comfort met gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, baby-/kinderbedden en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 100 meter van de accommodatie
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis shuttleservice van/naar het treinstation
  • Skishuttle in de buurt
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis à-la-carte-ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Ski-opslag
  • Skiën
  • Toegang tot skipiste

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • In de bergen
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Binnen de 2 weken voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 1 april tot 15 december.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan JPY 3500.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor babybed: JPY 3500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Marillen Hotel Hakuba
Marillen Hakuba
Marillen Hotel Hotel
Marillen Hotel Hakuba
Marillen Hotel Hotel Hakuba

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Marillen Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Marillen Hotel?

Vandaag, 15 dec. 2025, kost een verblijf bij Marillen Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 5 jan. 2026 min. € 394,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Marillen Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Marillen Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Marillen Hotel?

Dit hotel in Hakuba biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in de bergen, op 10 minuten wandelen van Happo-One-skigebied van Hakuba en Happo-one Adam-gondelbaan. Het is bovendien ideaal gelegen als je vlakbij skilessen wilt volgen. Ook Happo-one Sakka-skilift en Iwatake-skigebied van Hakuba liggen op 5 km afstand. Station Hakuba ligt op 30 minuten wandelen.

Beoordelingen over Marillen Hotel

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 11 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ma Teresa

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

TAKANAO

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was incredible! We loved our stay so much that we are going to visit again at a time we can stay at this hotel! The rooms were clean and comfortable, the slopes were right at the doorstep with a ski school for kids and sledding too. Transportation was available to take us to dinner at other places. The restaurant on site was exceptional, the breakfast was so good each day and then we had dinner with live music and had the most wonderful night. Highly recommend!
2 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

SHOHEI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a wonderful, cozy, lovingly managed inn right on the slopes of Happo-One. Ski-in/ski-out access with a dry room to store gear in the basement. Fantastic German restaurant on the first floor, serves filling and delicious set breakfast daily that was included with our booking, and we had excellent dinners there two nights during our stay. Limited hours for lunch (disappointed they were closed for lunch on certain weekdays, but not sure if that is due to COVID or just their standard operations). The room we stayed in was large and comfortable, included a couch, and had a beautiful view of the slopes; it was much larger than other Japanese hotel rooms we have stayed in at similar price points. One of our favorite things about the room was the *actual* king size mattress, rather than 2 twins pushed together with a large sheet fitted over them (again, typical of other Japanese hotels we have stayed in). The one very minor complaint we had is the bathroom didn’t have a Japanese warmed toilet seat and bidet. Overall, there are so many features in this hotel that really make it a unique and welcoming place. The restaurant is decorated with the owner/manager’s personal family possessions from Germany, and the staff are genuinely friendly and invested in your experience. On a sunny afternoon after skiing, we sat out front on the benches and sipped draft beers while chatting with the manager and watching skiers pass by. This place is truly special and not your conventional hotel.
4 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Warren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super cozy, delicious food, amazing location

Amazing breakfast and dinner at the hotel, amazing views of the mountain, and the location is perfect: you can honestly ski right to the hotel entrance from the Happo One slopes. The owners and staff are super friendly too.
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Shinji

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect

We had a fantastic stay at Marillen! Truly a great place to stay while in Hakuba. Ski-in/out made it ultra convenient for the slopes, apres-ski drinks on the terrace every afternoon was great, and the food at Bernd's Keller was outstanding. Will absolutely be staying here again!
3 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

dave

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quaint, rustic, classic. A European chateau ski in/ski out. Large room, simple bathroom, heated equipment room for warm and toasty boots in the morning. Naoko and Bernd were outstanding and run this hotel like a small bed and breakfast with all the personal touches! By far, were it not for them, this would be an average hotel. Absolutely eat at the hotel restaurant for dinner at least one night - our family of four all chose different entrees and they were all outstanding!
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ski in/ ski out location on 1 of HappoOne red/bluetrail is great. The owners Bernd and Naoko are friendly and super helpful. Our room on level 2 & hotel has no lift, so the multiple walks up&down our room, esp after a full day skiing were exhausting. Face basin and shower share the same water control, bathroom & toilet were together so only 1 person can use at a time. The bad experience came from 1 junior waiter forgot to get some guests to sign for their apres ski bill, approached me asking if it was mine, which table i was sitting at etc, to which i said no, because I had signed mine earlier that afternoon. However, the events following that appeared he still doubted me & keeped reminding me to "sign for any coffee order you might have made", "pay for your food now at the cashier" (instead of adding it to room bill which I sign at end of session before i leave). An experience staff would have easily came to the conclusion that a family of 2 adults&2 kids, within 2.5 hours apres ski window, couldn't possible ate 2 serves of garlic bread, 2 fish&chips, 2 hot chocolates, 2 cocktails, 2 beers, then went on to consume 4 meat pies and a few other dishes and drinks which appeared on unsigned invoice. It was rathe insulting to me that he obviously implied that other bill was mine. This ruined my 7-day stay experience
7 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A wonderful boutique hotel, where both the owners and staff did that bit extra to help make our stay more enjoyable. The food was delicious and our room was warm and comfortable. We had a fabulous time at Marillen.
9 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Dylan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wonderful stay

Pristine location at the bottom of the beginners slope. Staff and owners are very lovely and helpful. Beds and blankets were fantastic.
2 nachten verbleven in maart 2018