Marillen Hotel
Wintersportverblijf met restaurant en bars/lounges
Fotogalerie voor Marillen Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 394
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer (Slope side) laden

Driepersoonskamer (Slope side)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer (Forest View) laden

Driepersoonskamer (Forest View)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Forest View) laden

Tweepersoonskamer (Forest View)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Slope side) laden

Tweepersoonskamer (Slope side)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Quad Slope side) laden

Kamer (Quad Slope side)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer (Quad, Forest View) laden

Kamer (Quad, Forest View)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4075 Hokujo, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Marillen Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hakuba Alpine Hotel
Hakuba Alpine Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 26 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: JPY 3500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marillen Hotel Hakuba
Marillen Hakuba
Marillen Hotel Hotel
Marillen Hotel Hakuba
Marillen Hotel Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marillen Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 mrt 2024
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
TAKANAO
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKANAO
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
SHOHEI
Reisde met een groep
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHOHEI
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Warren
Reisde met familie
1 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super cozy, delicious food, amazing location
Warren
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Shinji
15 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Shinji
3 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
dave
Reisde met familie
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dave
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Dylan
17 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
Dylan
2 nachten verbleven in maart 2018








