Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Courtyard by Marriott Hakuba





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 203
8 sep - 9 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Dog Friendly, With Hot-Spring Bath) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Dog Friendly, With Hot-Spring Bath)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed (Dog Friendly, With Hot-Spring Bath) laden

Kamer, 1 kingsize bed (Dog Friendly, With Hot-Spring Bath)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Hot Spring) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Hot Spring)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bronwaterbad
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Japanese Western) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Japanese Western)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Hot Spring) laden

Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Hot Spring)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Japanese Western) laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Japanese Western)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2937 Hokujo, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
- Resorttoeslag: JPY 150 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 3850 voor volwassenen en JPY 1850 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 5500 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Laforet Club Hotel Happo
Laforet Club Hakuba Happo
Laforet Club Happo
Courtyard Marriott Hakuba Hotel
Courtyard Marriott Hakuba
Hotel Courtyard by Marriott Hakuba Hakuba
Hakuba Courtyard by Marriott Hakuba Hotel
Courtyard by Marriott Hakuba Hakuba
Laforet Club Hotel Hakuba Happo
Courtyard Marriott Hakuba Hotel
Courtyard Marriott Hakuba
Hotel Courtyard by Marriott Hakuba
Courtyard Marriott Hotel
Courtyard Marriott
Laforet Club Hakuba Happo
Courtyard by Marriott Hakuba Hotel
Courtyard by Marriott Hakuba Hakuba
Courtyard by Marriott Hakuba Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Courtyard by Marriott Hakuba
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kayoko
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayoko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lisa
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caroline
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Jason
Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nomiki
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nomiki
4 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
YOICHI
31 jan 2025
YOICHI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kokoro
Reisde met partner
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kokoro
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met een groep, Reisde met partner
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
4 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Poor
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
KAYOKO
3 jan 2025
Positief: Netheid
KAYOKO
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SIEW LEE
Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SIEW LEE
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
K
Reisde met partner
24 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
K
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HANGSOO
19 nov 2024
HANGSOO
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
hitomi
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hitomi
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
keiji
9 okt 2024
keiji
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yusuke
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ashley
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
2 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Nicolas
1 mrt 2024
Nicolas
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
NAO
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service