Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel La Montagne Furuhata





Hotel La Montagne Furuhata bevindt zich dicht bij Iwatake-skigebied van Hakuba en Skigebied van de Habuka-vallei en biedt een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen), een tuin en een wasserij. Skiërs en snowboarders kunnen kun hart ophalen bij dit pension met toegang tot de piste, vervoer van/naar de skipistes en skipasservice. Geniet van 2 warmwaterbronnen of een bubbelbad om tot rust te komen. Naast een restaurant genieten gasten ook van gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
12 sep - 13 sep
Kameropties
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op bergen laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op bergen
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Nobathroom/toilet,Pets are NOTallowed) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Nobathroom/toilet,Pets are NOTallowed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (Pets are NOT allowed) laden

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (Pets are NOT allowed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hokujo 10886, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Over deze accommodatie
Hotel La Montagne Furuhata
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 06.00 uur tot 22.00 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Montagne Furuhata Hakuba
Hotel Montagne Furuhata
Montagne Furuhata Hakuba
Montagne Furuhata
La Montagne Furuhata Hakuba
Hotel La Montagne Furuhata Hakuba
Hotel La Montagne Furuhata Guesthouse
Hotel La Montagne Furuhata Guesthouse Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel La Montagne Furuhata
Beoordelingen
7,0
Goed
6,4/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ariana
3 mrt 2025
Ariana
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
DEOKRAE
26 feb 2025
DEOKRAE
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Masaru
25 feb 2025
Masaru
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
5 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sunny
7 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sunny
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ashley
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
6 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Heidi, silver springs
26 jan 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heidi
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Christopher, Tualatin
23 jan 2025
Positief: Personeel en service
Christopher
6 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
NIICHI, Toshima-ku
Reisde met een groep
17 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NIICHI
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Adrian
14 jan 2025
Positief: Netheid
Adrian
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Madison
Reisde met familie
29 dec 2024
Positief: Personeel en service
Madison
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Shinichi
2 nov 2024
Shinichi
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
TAKAFUMI
Reisde met familie
8 mei 2024
Negatief: Personeel en service
TAKAFUMI
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 feb 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Kassandra
Reisde met een groep
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kassandra
3 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
風光明媚, 東海
Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
31 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
風光明媚
2 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
廁所的清潔亦欠佳,附近沒有食店,只能夠徒步10分鐘去便利店買杯 麵。
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 jan 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
ke, osaka
7 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ke
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Chyi Cherng
5 jan 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Below average

Chyi Cherng
3 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Peter V, SINGAPORE
4 mrt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer