Marconi Hotel
Hotel bij het congrescentrum in Milaan met een dakterras
Fotogalerie voor Marconi Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Inn Express Milan - Malpensa Airport by IHG
Case Nuove
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.018 beoordelingen
De prijs is € 86
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Fabio Filzi, 3, Milan, MI, 20124
Over deze accommodatie
Marconi Hotel
Gelijkaardige accommodaties

ibis Milano Centro
ibis Milano Centro
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 1.450 beoordelingen
De prijs is € 108
inclusief belastingen en toeslagen
25 dec - 26 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 7.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 30.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 november tot 30 april.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marconi
Marconi Hotel
Marconi Milan
Marconi Hotel Milan
Marconi Hotel Hotel
Marconi Hotel Milan
Marconi Hotel Hotel Milan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marconi Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Aletha
Reisde met partner
3 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aletha
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Cassandra
Reisde met familie
4 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Cassandra
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Leon, Nederland
Reisde met partner
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leon
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Reiziger, Hoorn
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Irene, Amstelveen
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Irene
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Guy, Antwerpen
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in de buurt van Milano Central FS
Guy
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Guy, Antwerpen
3 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel met uitstekende ligging
Guy
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Ryan, Las Vegas
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jeniffer Denisse
10 nov 2025
Jeniffer Denisse
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Suzanne, Philadelphia
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzanne
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marisol
Reisde met familie
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marisol
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan, Las Vegas
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Suzanne, Philadelphia
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzanne
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rodolfo, San Andrés Cholula
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodolfo
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Alessandro
Zakenreiziger
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Alessandro
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Audrey
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Audrey
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eleonora, Chicago
5 okt 2025
Eleonora
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Thomas, Plymouth
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Thomas
3 nachten verbleven in september 2025

















