Hotel The Best
Hotel met een dakterras, op 4 minuten stappen van Corso Buenos Aires
Fotogalerie voor Hotel The Best





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Misschien vind je dit ook leuk

UNA Hotels Century Milano
Stazione Centrale
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Benedetto Marcello, 83, Milan, MI, 20124
Over deze accommodatie
Hotel The Best
Gelijkaardige accommodaties

Italianway - Buenos Aires 65 A
Italianway - Buenos Aires 65 A
- Keuken
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
6.0 van 10, 2 beoordelingen
De prijs is € 246
inclusief belastingen en toeslagen
11 jan - 12 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 24 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Best Hotel Milan
Best Milan
Hotel Best Milan
Hotel The Best Hotel
Hotel The Best Milan
Hotel The Best Hotel Milan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel The Best
7,4
Goed
7,6
Netheid
7,4
Locatie
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 nov 2018
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
marjo, venlo
2 aug 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centrale ligging
marjo
6/10 – Redelijk
Herman, Hengelo
18 dec 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel dicht bij het station aan een groot plein.
Herman
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 okt 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Expensive and a bit run-down
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Marie
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ruth
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Opinión acerca del hotel
Ruth
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Roar
5 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roar
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nick
Reisde met een groep
13 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Isidro
Reisde met partner
1 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isidro
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Albera
Reisde met een groep
22 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albera
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
norio
Reisde met familie
18 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
norio
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Martha Elena
Reisde met familie
22 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martha Elena
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Caterina
Reisde met een groep
20 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caterina
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Zeinab
19 dec 2021
Positief: Personeel en service
Zeinab
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 dec 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Marja
7 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marja
3 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Brad
5 nov 2021
Brad
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Guillaume
Reisde met familie
4 nov 2021
Positief: Personeel en service
Guillaume
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Paulo
Reisde met familie
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Paulo
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
PHILLIP
28 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
PHILLIP
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Hirokazu
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirokazu
5 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
SILVIO
Zakenreiziger
25 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SILVIO
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Acogedor
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Magdolna
Reisde met een groep
7 aug 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Magdolna
3 nachten verbleven in juli 2021

















