Hôtelya - Lille - Villeneuve d'Ascq
Pension met gratis ontbijt in Villeneuve-d'Ascq
Fotogalerie voor Hôtelya - Lille - Villeneuve d'Ascq





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Business kamer laden

Business kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Smart-tv
Een bed met traagschuimmatras
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een bed met pillowtop-matras
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Cowool Lille Villeneuve D'Ascq - Ex Olivarius
Haute-Borne
- Keuken
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 1.611 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 All. des Alouettes, Villeneuve-d'Ascq, Nord, 59493
Over deze accommodatie
Hôtelya - Lille - Villeneuve d'Ascq
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Morphée
Hôtel Morphée
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 253 beoordelingen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30 per kamer
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 5 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, raambeveiliging en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HÔTELYA - Lille - Villeneuve d'Ascq Guesthouse
HÔTELYA - Lille - Villeneuve d'Ascq Villeneuve-d'Ascq
HÔTELYA - Lille - Villeneuve d'Ascq Guesthouse Villeneuve-d'Ascq
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtelya - Lille - Villeneuve d'Ascq
10
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,2
Voorzieningen
10
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 aug 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
8 apr 2023
Robert
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
David, Montreal
Zakenreiziger
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
LUDOVIC
Zakenreiziger
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LUDOVIC
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
jose
27 mei 2025
jose
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
jose
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jose
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrea
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvain
Zakenreiziger
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvain
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nordine
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande cet hôtel sans hésitation !
Nordine
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
johnny
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
juste exceptionnel
johnny
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jerome
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jerome
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
jose
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jose
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-frederic
Zakenreiziger
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-frederic
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hachimia
Zakenreiziger
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très belle expérience. Foncez les yeux fermés
Hachimia
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
François
Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
François
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
François
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
François
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
jose
Zakenreiziger
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jose
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Julien
Zakenreiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julien
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Cédric
Zakenreiziger
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Cédric
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yann
Zakenreiziger
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yann
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Pascal
Zakenreiziger
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascal
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jean-François
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-François
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024

















