Ryokan Hirashin
Ryokan met een 24-uurs receptie, op 3 minuten stappen van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Ryokan Hirashin





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 162
5 dec - 6 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Japanese-Style Room laden

Japanese-Style Room
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.382 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

TakoyakushidoriTakakura-nishiNakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8141
Over deze accommodatie
Ryokan Hirashin
Gelijkaardige accommodaties

Ryokan Yamazaki
Ryokan Yamazaki
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 612 beoordelingen
De prijs is € 125
7 nov - 8 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2970 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hirashin
Hirashin Kyoto
Hirashin Ryokan
Ryokan Hirashin
Ryokan Hirashin Kyoto
Hirashin Hotel Kyoto
Ryokan Hirashin Kyoto
Ryokan Hirashin Ryokan
Ryokan Hirashin Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ryokan Hirashin
8,4
Zeer goed
8,4
Netheid
8,6
Locatie
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
HIROKUNI
8 okt 2025
Positief: Personeel en service
HIROKUNI
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Charles
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Lisa
Reisde met familie
7 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rubén Manuel
8 sep 2025
Rubén Manuel
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
QUOC
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
QUOC
18 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
patricia elena salazar
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
patricia elena salazar
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marty
26 aug 2025
Marty
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuhong, Belle Mead
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuhong
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fabio, Chesterfield
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabio
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Vivian
Reisde met een groep
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivian
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SANTIAGO
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linda experiencia
SANTIAGO
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nash
7 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nash
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gulnara
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gulnara
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Philippe
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lorany
Reisde met partner
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorany
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mario Alfonso
14 mrt 2025
Mario Alfonso
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
LI
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


LI
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kwee Chim
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwee Chim
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Allan, Kapolei
Reisde met familie
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allan
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Dennis
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Anthony
Reisde met partner
30 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JIABANG
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JIABANG
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Raymond
26 nov 2024
Raymond
2 nachten verbleven in november 2024

















